fredag 27. februar 2009

Sparka i gong att...

Tenk, i dag kom blomsterbilen forbi huset mitt her langt inne der ingen kunne tru at nokon kunne....det var mor mi som hadde vore i byd'n og handla litt inn til gartneriet. Eg fekk snopa meg bukettar på alle bord med velluktande Fresia og nokre potter krokus og påskeliljer til kjøkenbordet. Heilt sidan Modern Country viste bileter av sine kvite Fresia har eg drøymt om min eigen bukett, i dag fekk eg meg 14 greiner med lys rosa og lilla blomer.




Eg kjende energien kome tilbake...blomar gjev meg mykje gleda, og i dag fekk dei sparka meg i gang att...

God helg vener!

17 kommentarer:

  1. Utruleg korleis blomar kan virke;) Nydelege er dei!

    SvarSlett
  2. For noen vakre bilder og du så heldig du er!!!

    ha en fantastisk helg der ute Britt;)

    SvarSlett
  3. Jamen, blomster kunne jo ha vært på blå resept?!
    Ta f.eks. Fresia:
    1)Helt nydelig å se på
    2)Helt nydelig duft
    3)Kanskje man begynner å nynne = godt humør.
    4)Det ene fører det andre med seg
    5)Woops, så har man bakt en kake
    6)Og woops, så har man blogget litt
    7)Ja, og der gikk helgevasken i en fei
    8)Ja, nå ble det fres i'a..
    9)Jaaa, jeg kan bare ane meg..
    10)Også fikk formigrafisk lyst på Fresia også.

    Alt dette pga. f.eks. Fresia!

    SvarSlett
  4. Den kommentaren til hun over her.... DEN var jo bare helt hærlig !
    Og jommen var det helt hærlig at blomsterbilen kom i dag og !
    Hadde savnet deg skikkelig hvis du ikke hadde fått satt deg på lading eller fått byttet batterier.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  5. ..så herlig at så enkle gleder er det som skal til...
    Fantastisk fine bilder, et syn for øyet!!

    SvarSlett
  6. så sant, så sant....
    herligt....
    ha en skjønn helg!!

    magny

    SvarSlett
  7. Utrolig lekkert ser det ut..Balsam for sjel og hjem:-))
    Ja,tenk så "lite"som skal til for å sette igang maskineriet..
    Fortsatt deilig helg til deg..
    Klem Randi

    SvarSlett
  8. ..mor di..har hu bruk for et fosterbarn med frie rettigheter til blomsterbilen??..eg berre spør...

    SvarSlett
  9. ..ja jeg bruker som regel å ha med meg et skift....he..he...dei e ikkje så pripne heller skal eg si deg...vurderer å gi meg med de sanggreiene...ikke pga.skjørtlengden nei...

    SvarSlett
  10. Nydelig blomsterbilder:-) Det er virkelig herlig å se at det spirer å gror rundt en:-) Nyt de og ha en fantastisk fin helg:-)

    SvarSlett
  11. For noen fantastisk bilder du har tatt. Jeg var så heldig å få kjøpt hvite fresiaer før helgen de er så vakkre så fakkre ser ut som små kremtopper.

    Jeg så på Nib det fantastiske skapete du hadde pusset opp virkelig flott. Nå leter jeg ettere skap som kan bli dette husets prinsesses skap. Fantastiske bilder du har tatt og så flink du er.

    SvarSlett
  12. Godt å sjå at du er opplada att:)
    Blomar har noko i seg -det er heilt sikkert. Ikkje berre har dei kraft til å vekse, men dei spreier kraft rundt seg også synest eg:) Lurer på om det er difor eg alltid kjenner meg sterkare og meir opplagd når det blømer for fullt om våren og sommaren? (Sett vekk i frå den hersens or/hassel/bjørkepollenallergien då :/ )
    Eg har ei utfordring til deg på bloggen min, ta den om du har tid og lyst:)
    Ynskjer deg ei fortsatt god helg!

    SvarSlett
  13. For noen nydelige blomster. Du får formidlet de fint med bildene dine:)

    God lørdagskveld, Maya

    SvarSlett
  14. nydelig!
    Nå fikk jeg skrekkelig lyst på både fresia og blomsterløk...

    SvarSlett
  15. Tror alle vi blogg-damene her inne lengter inderlig etter vår, nå...jeg gjør iallefall det. Her ute i havgapet er det totalt snø-fritt med vårluft den ene dagen...og full vinter med 20cm snø den andre...nå må våren bare bestemme seg for å ta ansvar, her!!

    SvarSlett
  16. Hei,hos deg var det også vårlig stemning..Du spurte om jeg hadde erfaring med rose-sirup...Nei jeg har aldri lagd det selv...men smakte veldig godt den jeg kjøpte ferdig....Go`søndag til deg fra Maliva

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.