lørdag 7. februar 2009

Prinsessa som fjerta...

Då eg var lita budde eg ein bortgjøymt stad i verda. Eg hadde to brør. Næraste leikekamerat budde to gardar innanfor og var ein gut. Skulle eg treffe jenter måtte eg sykle 5 km i det me i dag vil kalla utmark. No kunne eg ikkje sykla før eg var nærare 7 år så før det vart det smått med veninnebesøk...



Da va ikkje særleg effektivt å ynskja seg dokker og prisenssesaker. Det kunne ikkje nyttast som bytemiddel. Der var det berre lastebilar,traktorar og "pikstolar" som gjald. Kamp på kniven og eit tøfft oppsyn måtte te...kvar dag....berre pinglene grein hjå oss...

Eg trur det er derfor at eg som eigentleg er minimalist med behov for strame og symmetriske linjer..plutseleg dåna når eg ser blonder, roser og prinsesse saker.... gamle undertrykte behov...

Derfor kastar eg meg inn i Konkurransen til Blafre Design . Tenk å kunne innvitere til litt over 40-årsdag med desse her :)

Ta dykk ein tur inn og sjå alt det flotte dei har fått til denne gongen. Der er mykje for ein kvar smak. Trekningen er allereie på mandag så de må forte dykk.

(om nokon var i det minste tvil..så henspeglar overskrifta på meg som lita :)

5 kommentarer:

  1. ...alder avslørt....og høy prinsessefaktor også..en god kombinasjon..og JA deter selvfølgelig sol og sommer jeg selger..kva ellers???

    SvarSlett
  2. Husk at fjerting ikke nødvendigvis er så miljøvennlig...eller prinsesseaktig....

    SvarSlett
  3. Prinsessekortene fra Blafre er bare skjønne!! Jeg får ikke nok ♥

    SvarSlett
  4. ....ja da kan du seia..men moro var det....

    SvarSlett
  5. Jøsses, førti...? Velkommen etter men vel seint ;0) HIhi, neida bare tuller med deg nå ja...

    utrolig flotte, glade kort;) Lykke til i kkonkurransen;)

    Og straks kommer gjestene inn døra her og jeg må løøøøøøøpe!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.