lørdag 7. februar 2009

Med et par gode somra....

e deinne snøen forsvuinne. Arthur Arntzen




8 kommentarer:

  1. En PAR gode sommere, ja....!
    Mai, holder vel ? Kanskje....
    Ikke si nei, jeg blir nesten bekymret selv når jeg ser at det laaaaver ned 20 cm.... HVER dag !!
    ER det mulig at det blir borte igjen noen gang, tenker jeg da.
    I mellomtida rydder jeg i skuffer og skap, kanskje er det sommeren jeg rydder plass til...?

    SvarSlett
  2. hihi...
    Den var jaggu fin. Føles jo litt slik her og...

    "for snøen laver ned,...lager vi engler og vi er i himlen i natt..."
    Drops....

    SvarSlett
  3. I morgen den dag !
    Der ser du... Nina er enig og hun er NABOEN min !Riktignok ukjent, men....

    SvarSlett
  4. Yoho...
    jepp liker dårlig rådyr som spiser opp tulipanene mine assa..ufff å uff.....

    Jepp ser tante julie har vært innom to ganger og...kjenner henne ikke, men kan jo late som ..hihi...
    drops

    SvarSlett
  5. Det beste med en dårlig sommer er jo at den går så fort...

    SvarSlett
  6. ...er det syv somre og syv vintre du sikter til..???? og så er det noen vintre igjen før sommeren kan komme..overskudd på vintre der inne???? nei no e natti her..og bilda var ufattelig vakre.....

    SvarSlett
  7. Nå har jeg lagt deg til i blogglisten min! Nydelig blogg du har!!

    SvarSlett
  8. Sukk, du er så flink til å ta bilder. Likte så godt denne og fugleparaden din:) Vinteren er jo nydelig! Selv om man sitter innesnød under en halvmeter med snø på loftet. Inte mycke ljus...

    Maya

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.