onsdag 11. februar 2009

Eit kvileinnlegg...

Har vorten sjuk att...må kvile litt til....


9 kommentarer:

  1. Uff i følge Julie er det datavirus som går..hihi...sjuk sjøl jeg..
    Vi får ligge å kulen på ladning...
    Is blir det her for såre halser ihvertfall.
    Klem eller ett vink fra Dropsers

    SvarSlett
  2. Ligger rett ut med halsbetennelse og feber men jeg MÅ blogge litt innimellom eller så blir jeg enda mere sjuk...fnis

    God bedring :o)

    SvarSlett
  3. God bedring til deg:-)Håper du kommer deg fort.

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg god bedring! Klem....

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kommentarer!
    Sove og kvile seg frisk nå!

    SvarSlett
  6. I reine væla ?!
    neineinei... Du har sikkert blitt bløt på beina av all snøen... Har du husker å impreginere skoa dine ?!

    SvarSlett
  7. ..håper du held senga og blir fort frisk att..ha en rolig dag... ;)

    SvarSlett
  8. What a lovely heart, so cute!...

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.