søndag 22. februar 2009

Da e svart-kvit tankegong å tru at alt var berte før...

Sidan eg alltid har likt gamle ting tenkte mor mi at eg var den rette til å ta vare på ei mengd gamle takkekort (eller kva det no er) som låg og slang heime. Desse bileta, eller korta er frå tidleg 1900-tal kan eg tenkje meg.

Det er for det meste oldemor mi som spara på desse, dei var gjeven av eigarane som minne eller takk for noko..trur eg. Ingen i vår familie veit kven alle desse håpefulle er. Eg tenkje på dei som dei dagars komfirmasjonskort. ..



Fine er dei. Finare enn dei konfirmasjonskorta og dei andre takkekorta som ligg på botnen av ein kasse hjå meg, som eg ikkje veit heilt kva eg skal gjere av. Nokon heng slike på kjøleskåpet, eller tapetiserar heile veggar med dei. Heime hjå ho mor fyller dei ei heil skapdør.

Tenk, om 90 år leitar folk etter dei på loppemarknad og hjå antikkhandlarar. Bunadskledde ungjenter tvinna rundt bjørkestammar eller staute gutar med hockeysveis på kne framfor eit eller anna husbankhus og bløtkakekledde fruer og staute kadettar i måneskinn...



Då vert desse her vist fram på kvar ein interiørblogg med respekt for seg sjølv, nostalgiske og vakre som dei då er....

Til slutt vil eg nytte høvet til å takke Koselig Koselig for ei flott fargeveke. Dette var eit kjekt tiltak som har teke meg med til mange bloggar eg ellers aldri hadde oppdaga!

10 kommentarer:

  1. Obs !! Nå skal jeg ta meg en runde rundt i skoffene mine og flerne de bildene av meg som jeg absolutt ikke vil at skal selges på loppemarked om 90 år ! Det er jo sant som du sier....
    Har jo en del bilder her også - fra husets tidligere herskap. Artig å ha, selv om ingen lenger vet hvem det er bilder av.
    Kjempefine bilder av bilder !

    SvarSlett
  2. Så koselig innlegg:0)
    Ha en strålande søndag...

    SvarSlett
  3. hehe, jo, skal bli kjekt å se hvordan ting utvikler seg sånn videre, selvom jeg neppe får med meg hva som er inn om 90 år ;)

    SvarSlett
  4. Et trivelig nostalgisk innslag. Disse gamle bildene er flott å ha Du hadde også laget en fin histore til:)

    SvarSlett
  5. Nostaligsk og vakkert - er du også glad i gamle saker og ting, altså? Det er jeg og:o) Det har vært ei artig ukee dette, og mange nye bekjentskaper er det blitt. Gøy! Ha en fin søndag fortsatt. Klem fra Randi**

    SvarSlett
  6. Så flott innlegg du har fått til.Må bare si at du er flink!
    Og god søndag videre til deg!

    SvarSlett
  7. TAKK selv du for dine flotte bidrag!

    Ja det blir Mandagstema :) kikk inn her:
    http://mandagtema.blogspot.com

    Jeg publiserer ordet mitt i kveld. Jeg begynner rimelig enkelt, men har planer om å avansere og variere med ordtak også etter hvert :) Bli med hvis du har lyst og tid :)

    SvarSlett
  8. Så kjekt å "eie" så mange fine gamle bilder...
    Nydelige greiner i forrige innlegg!

    SvarSlett
  9. "Ja, det var kontrastfyllt, den gangen óg..!"
    *
    Nydelig som alltid, og på "Ramme Alvor" !!!

    SvarSlett
  10. Skikkelig flotte gamle bilder!
    Og det diktet ditt på innlegget før var virkelig nydelig!
    Ha en flott slutt på helgen!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.