søndag 16. februar 2020

Ein litt usikker amatør


Allereie halvvegs i februar. Eg har kome til den erkjenning etter nokre hundre timar på You Tube saman med det eg lest tru er likesinna, at plantekassane vi lagde i fjor, var eit heise feilskjær. So lite fø pengane. So mykje plass kasta bort. I år er det dekkedyrkning, eller "no-dig" som er greia. Bedd utan kantbord, rett på bakken. Laga av gamalt organisk avfall som grasklipp og kompost. Og no har eg ikkje meir plass att i hagen.
Kun ei stupbratt brekka full i kampesteina.

Eg har googla og eg har søkt høgt og lågt. Ingen har dekkdyrka i ei brekka før.
Eg vert nok den fyrste...


Artisjokkane er sådd og planen er klar, skal tru om det i det heile er mogeleg å få til.....
Den som lever får sjå :)


3 kommentarer:

  1. Det blir spennende å høre mer om. Jeg sådde artisjokk i fjor og er veldig spent på om de kommer opp igjen i år. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlett
  2. Masse lykke til med hageprosjektet ditt! :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.