fredag 20. februar 2009

Orangeriet...

...






24 kommentarer:

  1. Fantastisk vakre orange blomster!
    Fikk litt lyst på sommer nå....

    SvarSlett
  2. Oh, hvor blir det av den sommer`n? Nydelige bilder :)

    SvarSlett
  3. Ååååååå dette var nydelig!! Ble både oppstemt og glad av de vakre fargene i dette innlegget! :)

    SvarSlett
  4. Du må hjelpe meg å lage to felt på bloggen igjen..og så fin ramme som du har rundt....rotpanikk på bloggen min.....help..kommer du???

    SvarSlett
  5. ....glemte å si at det var stråååålende vakkert.....

    SvarSlett
  6. disse bildene var virkelig skjønne!!!

    SvarSlett
  7. Friskt og herlig med oransje! Ha en flott og fargerik helg;)

    SvarSlett
  8. Oj,oj,oj, så utrolig vakkert! Oransje er en god, varm farge - og du har satt sammen bildene så fint! Nydelig:o) Fin helg til deg! Klemf ra Randi**

    SvarSlett
  9. Gosh for et herlig sammensetting av orange:) Mmmm, elsker kantareller.

    SvarSlett
  10. VAKKERT!
    Ha en knakanes flott og ORANGE dag!

    SvarSlett
  11. Fargebomber-LEKKERT!
    Det har vært moro å følge med på fargeuken. jeg skulle nok ha hengt med selv også,men jeg ser visst ut til å ha tatt vinterferie fra det meste ;-} God helg.

    SvarSlett
  12. WAAAAW!
    Fyttikatta!
    ÅÅÅÅ! Så fiint! sukk!

    SvarSlett
  13. Så mange fine blomster, fargeprakt uten like her. God fredda !

    SvarSlett
  14. Fargen ornasje hører nok ikke akkurat til favorittene mine, men bildene dine er bare så vakre at jeg må kanskje revurdere det hele... Og så elsker jeg kantareller da!

    SvarSlett
  15. SÅ STILIG!
    Fikk jo nesten et energikick av disse bildene :-)
    God helg!

    SvarSlett
  16. N*Y*D*E*L*E*G!!
    Ha ein finfin fredag, Britt:0)
    Klem

    SvarSlett
  17. HERLIG!!!!!

    Så flott at du likte bøkene, det var bra :o) Pengene er kommer inn!

    Ønsker deg en strålenede helg,
    klemmer

    PS:Håper at formen din er bra igjen...!?

    SvarSlett
  18. Ja du har helt rett, fordi det er mye energi i fargen oransje. Appelsin for eks er jo noe vi alle forbinder med sunnhet og c-vitamin.

    Dette har vært en utrolig morsom, men også slitsomt opplegg for meg. Jeg har skrevet masse kommentarer, personlige til alle som er med! Med senebetennelse hihi, men det går bra. Jeg gleder meg veldig til både lilla nå og sort/hvitt. Den er vel den letteste vil jeg tro, greit å ha den til slutt ikke sant?

    Gooood helg og nå skal jeg forstørre opp dine bilder og se nøye på de :) HIlsen Mette

    SvarSlett
  19. Å så mange nydelige blomster : )

    SvarSlett
  20. guriland så intenst,- så herligt!!!

    SvarSlett
  21. Herlige blomster! Må innrømme at orange ikke er en favorittfarge, men bildene dine blir jeg glad av å se på!

    SvarSlett
  22. Pedagogisk sett er det helt riktig av deg å servere disse vakre bildene til oss ! Det ganske land MÅ bli fyllt av glade og optimisme !:))

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.