søndag 22. februar 2009

Tanke og tru

Tanken hev sterke vengjer -
kan lyfte seg høgt mot sky.
Fritt over berg og blåner -
opp mot ein himmel ny.

Tanken kan ingen stengje -
den leikar i hug og hått, -
sigler på alfe-vengje -
sviv mellom vondt og godt.



Det seigjest at tanken er tollfri.
Du kan tenkje kor mykje du vil.
Vida vil tankane fara -
men studom so stend dei still.



Der tanken hev møtt det som stengje -
og løysinga ei er å sjå, -
kjem trua på sterkare vengje -
og ber ein yv berget det blå.

Der tanken kje fram kan finne -
vil trua deg visa veg.
og eig du ho innarst inne -
du sterk gjennom livet dreg.

Bjarne Andås

7 kommentarer:

  1. NYDELIG!
    Likte han Spiderman til høyre.hi hi!

    SvarSlett
  2. ..enda mer vettugt fra den kanten ja...og fra Bjarne...det var slekta ..eller...korleis var detta... utrulegt iallefall..beundrer dei som kan trykke seg ut på den måten..og de som kan trykke ut sånne bilder...bøyer meg...

    SvarSlett
  3. Bøyer meg , jeg og - så jeg står her helt tvekroket og får kink i ryggen og tenker jeg skal reise meg oppatt, men trur ikke jeg får det til !!!

    Nydelig ! Tanke og tro går hånd i hånd !Stort tema som man kan si mye om .

    SvarSlett
  4. Jøss, det RIMTE !
    Blir jo helt poetisk herinne .

    SvarSlett
  5. Ja, da ligger vi strykeflat snart her hele gjengen...hehe
    Vakre sanne ord, til igjen nydelige bidler. Bloggen din er så "renskåret" og vakker satt sammen! Både med ord bilder, farger og design...hele utrykket ditt.
    Ha en flott start på uken:)

    SvarSlett
  6. Nydelig dikt!! Jeg elsker fine dikt og sitater!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.