onsdag 4. februar 2009

Ranunklar...

I BT stod det å lese at for interiørbloggarar var det berre ein ting som tel no, blomevis, og det er rosa ranunklar. Da er heller ikkje å kome forbi alle blogginnlegga med kvite og rosa ranunklar som har florert den siste månanden. So eg gjorde da dei fleste ville ha gjort. Eg bestillte kvite, sjølv om det er litt keisamt i lengden, eller rosa ranunklar frå mor mi då ho skulle på blomsterbilen å (og?) handle.


Ho var litt duknakka då ho kom på døra litt etter. Dei rosa og dei kvite var på uforklarleg vis vorte borte frå overnevnte bil og dei hadde berre orange og gule att. No er ingen av dei to fargane noko som passar inn i mitt hus..så eg vart no litt månebedotten sjølv og. Men eg kunne no ikkje vere mindre gjestfri enn at eg gav dei eit glas vatn etter den lange turen (blomane, ikkje mor mi :)



Og no har dei ste eit par dagar og rett og slett ikkje passa inn. Heilt til eg såg på dei gjennom linsa på kameraet mitt, fyrst då såg eg kor vakre dei faktisk var. Kor dei lova vår og solskinn og varme dagar. Kor dei gav liv til huset og kor feil ein kan ta....

16 kommentarer:

  1. Jeg er så glad i "tekstene" dine...du skriver så godt. Og jeg er like glad i bildene dine...Orange Ranunkler er flotte...selv om de står og ikke passer inn. Tror kanskje vi skal våge å være litt sprekere i fargevalget jeg...;-}Og ikke bare kjøre på mainstream blomster ;-} Så ser jeg meg rundt i stua mi og ser masse rosa.....Tror jeg må ønske meg en sprek bukett med blomster til morsdagen til helgen.Klem. Må være flott å ha en mor med gartneri...

    SvarSlett
  2. ...her har jeg ikke sett en eneste Ranunkel i blomsterbutikkene. Skulle nesten tro at de ikke leste blogger her i byen.. ;-}

    SvarSlett
  3. Oransje ranunklar er knallfine tykkjer eg! Nydelege bilete som vanleg :)

    SvarSlett
  4. Herlig!
    Nå ble jeg inspirert:
    neste gang jeg kjøper meg friske blomster så skal jeg dra til med en skikkelig sprek farge :o)

    Ønsker deg en fin dag,
    KLEM

    SvarSlett
  5. Så godt at du så på blomstene dine gjennom kameralinsa, for maken til energiske og kraftfulle farger skal man lete etter. Må bare si at det var disse flotte blomstene dine som "dro" meg inn på bloggen din i dag!
    Ha en fin dag, hilsen Tove

    SvarSlett
  6. ..og mor di...fekk ho kaffi??

    SvarSlett
  7. Syns Sol skrev så fint på seiden her jeg, er så enig med henne, du skriver veldig godt og tar vakre bilder også. Alltid kjekt å komme innom deg på besøk ;)

    Gult er absolutt ike min farge, men orange liker jeg litt da. Har en flott arvet tine som nå har fått komme frem i lyset og står til pynt på kjøkkenhyllen, syns igrunn det var fint med litt farger i alt det hvite ;)

    SvarSlett
  8. Nydelege bilete av romantiske fine blomar:)
    Rosa ranunklar er flotte, men oransje hadde nok passa betre her hjå meg. Oransje er ein fantastisk flott farge synest eg, berre den ikkje vert FOR dominerande, men som fargeklatt her og der i heimen vår -ja takk! :)

    SvarSlett
  9. ..du av alle burde veta at eg måtte ha da inn med tesje..ei knapp tesje..nyskjerrig vet du.....vore i Norheimsund i dag..i snjo øve fjedle....da gjekk glatt...

    SvarSlett
  10. Hei :-)

    Så koselig å få hilsen fra deg på bloggen min, for da fikk jeg sjansen til å se din flotte blogg! Vinterbildene til diktet litt lenger ned var skikkelig stemningsfulle:-) Og så synes jeg de orange ranuklene er stilige! Jeg er egentlig heller ikke så glad i orange, men elsker å kjøpe tulipaner i alle regnbuens farger i èn bukett:-)

    Ønsker deg en toppen onsdag!
    Klem fra Britt:-)

    P.S Fint navn du har, forresten...

    SvarSlett
  11. De var nydelige:)Jeg finner sjelden den fargen på blomstene som jeg vil, så når jeg kjøper blir det ikke heeelt som jeg vil ha de. Men nå kreerer jeg jo fargesammensetninger i hodet mitt som de ikke har heller da...Kjøper for lite blomster i grunn, så jeg burde bare kjøpe det de har for å oppblomstre leiligheten litt:)

    Maya

    SvarSlett
  12. Herlege blomar. Nyt dei medan dei varer. Gler meg til våren av å sjå på dei. mvh Sigrid

    SvarSlett
  13. Så feil kan man ta... Eg er veldig glad i oransje også eg då. Så, eg hadde nok likt desse i utgangspunktet også;)

    SvarSlett
  14. Fantastisk vakre!! Og jeg som egentlig ikke har sansen for varme farger på blomstene. Men på et magisk vis klarer dine bilder alltid å trollbinde. Ordene likeså, jeg bare simpelthen elsker dem!!

    Varm klem

    SvarSlett
  15. ...reisende fant på vei til Bømlo i dag.. dører ja..inn til noe --ut av noe......lag en bra dag!!!

    SvarSlett
  16. Dette må være å få hele sola inn i huset:-)) Nydelig!! Oransje er så flott!

    Fargerik hilsen fra meg:-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.