tirsdag 10. februar 2009

Når ein bloggar med ADHD...

Fyrst vil eg ta meg tid til å be om orsaking til alle som har ADHD, kjenner nokon som har det, eller av andre pedagogiske grunnar tek seg tid til å verte indignert over at eg brukar begrepet utan eigentleg å ha grunn til det...for nei, eg har ikkje ADHD...sjølv om eg til tider bloggar som om eg har det...



Eg brukar det i dag kun som ein illustrasjon. For det hender, ganske ofte, at eg lagar eit blogginnlegg i ein felande fart. Det er relativt sjelden eg har ein plan, eller ein god tanke. Eg må berre få noko ut der. Nett som eg må pussa tedna før eg legg meg, må eg sleppa eit nytt innlegg etter middag.



Når ein då ikkje har ein plan eller ein ide, vert no innlegga so som so. Dei ligg dar, uti verda og fortel noko om meg. Ikkje alltid er dette fordelaktig. So ser eg på det. Kjenner at eg er litt pinleg rørt over heile innlegget. Bileta var no heller ikkje so gode. Dette var ikkje kvitt nok, eller morosamt nok, eller vetig nok. Dette var ikkje i allfarsvei, tenkje eg. Dette fall ikkje i god jord....

Eg slettar det! Nei, vent! pling! Der har nokon kommentert. Eg kan ikkje slette, når nokon har tatt seg tida til å leggje att ein kommentar. Det ville vere å fornærme dei, å sei at dei ikkje er viktige...at eg berre slettar dei slik utan vidare....

Kva gjer eg då? Innlegget ligg der. Eg klarar ikkje sjå det og ikkje kan eg slette det.
- Eg må lage eit nytt! - Det kan redde meg.

Framleis utan ein plan og frameleis utan ein ide. Nytt innlegg vert til. Eg ser på det.
Eg vert usikker. Var det så bra? Bileta? Teamet? Eg kjenner kinna brenn. Eg vert forlegen att.

Skal eg slette? ...pling! ...og here we go again.....ein bloggar med ADHD.

(som de kan sjå har eg ofte fleire innlegg i ein månad enn der er dagar..:)

13 kommentarer:

  1. Der har du meg og gitt..sjelevenn...angrer lenge..nei dette ble ikke ra..ike rart flere ikke kommenterer....andre ganger stolit som en hane...ja ja..ADHD...Absolutt Den Herligste Dama..

    SvarSlett
  2. *fnis*
    Kjenner meg igjen..
    De aller første innleggene var jeg såå spent på at jeg om morgenen spratt opp som om det var julaften..hi hi...

    Og du fremdeles har jeg det litt slik...er innlegget bra nok...skjønner de humoren??...
    Men du ...jeg gjør dette aller aller mest for meg selv, fordi det trigger kreativiteten min og itillegg får jeg koselig kontakt med andre bloggere der ute..slike som deg vettu.......

    Digger vinterbildene dine..kjempefine.
    Drops=)

    SvarSlett
  3. Neida, er bare herlig ivrig !!!!
    og javisst, kjenner emg igjen selv også;)
    og adhd tror jeg titt og ofte jeg har og talldyseleksi og...godt humør!

    Ha en energisk aften der ute ;D

    SvarSlett
  4. Hihihi, så morsomt:D Synes alltid du har bra innlegg jeg da! Men, I know that feeiling for å så det sånn. Når jeg får det slik så pleier jeg å spørre meg selv for hvem jeg blogger. Og jodda, det er for meg selv. Så da får det bli som det blir, fnis.

    God kveld klem
    Maya

    SvarSlett
  5. Kjenner meg igjen i dette ja :o)Jeg er til tider elendig på å stave riktig har jeg også sett!
    JAJA, er det så fali a...

    KLEM

    SvarSlett
  6. En fordel med å ha ADHD er at man ikke rekker å tenke før man snakker og det er jo DA det blir herlig befriende. Men jeg kjenner meg igjen, ja.... Å herreguuuud, tenker jeg ... innimellom " Hva i all verden er det de troooor om meg ??" Men... jeg innrømmer det glatt - det er sånn jeg er i virkeligheta også, alt er definitivt ikke like gjennomtenkt av det som kommer ut av min munn, og da blir det sånn med det som skjer via tastaturet også. Men det er da søren meg ikke så nøye...? Vi er som vi er, enkelt og greit og det BLIR da litt morro ut av det og...? DET er poenget !
    Men bare vent... den dagen du skal på fotokurset ditt - da trur du at du er psykisk utviklingshemmet i tillegg !!!
    Håhåhå, DA skal det bli artig å følge med på bloggen din da...

    SvarSlett
  7. Flott fortsett som før.
    mvh sig

    SvarSlett
  8. Bildene dine er nydelige. - og du skriver godt! Kjenner igjen tankene dine... slik er det å være en ekte blogger!
    *nattaklem*

    SvarSlett
  9. Jeg er fem dager i blogguniverset. Syntes det første innlegget var veldig skummelt. Synes det er litt skummelt fremdeles...
    Derfor er dét å få kommentarer så kjærkomment og hyggelig, takk skal du ha!

    – og du, det er vel den aktiviteten" din som gjør at jeg humrer og leser, da?

    SvarSlett
  10. ADHD eller ikke, jeg har virkelig falt for bloggen din.
    Selv er jeg nok verdens mest elendige blogger... Men blogger i vei som en helt likevel *fnis*

    SvarSlett
  11. Kjenner man seg igjen??? Æ*rødner, ser ned i gulvet og får etterhvert et salig glis om munnen* JA!!

    SvarSlett
  12. Flott side og flotte bilder:)
    Forstår deg godt!!!! Det er ikke bare lett å blottstille seg for verden der ute som kanskje tenker noe negativt om mitt innlegg. Men skitt au...jeg får heller bli en Akutt Deppa Humørsyk Dame.
    Du er hjertelig velkommen innom..

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.