tirsdag 16. oktober 2012

Fornying..


Eg drøyme om å fornye spisestova mi. Sidan eg ynskjer meg pendelen Caravaggio frå Lightyears, må stolane vere av det rimeleg slaget. Eg likar nokre heilt greie frå Living, men møter motstand i heimen. Orda plastikk og harde går igjen. Og det er rett, dei er begge deler, men dei er det nærmaste eg kjem det eg ynskjer meg til ein overkomeleg pris. Hey har også fine stolar, men dei vert kanskje litt for marginale til resten av interøret i heimen vår...



Slik ser det ut i dag..... byt litt på dei stolane eg har, mens eg drøyme om noko nytt......

1 kommentar:

  1. Go kveld i stua
    Da har jeg oppdatert meg på hva som er nytt her inne. Oppussingsplaner, via fjelltur, og muligens politisk ukorrekte kaffebokser. Morsomt og velskrevet, som alltid :) Caravaggio-lampene har jeg forresten selv og jeg er superfornøyd.
    Klem :)





    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.