tirsdag 14. desember 2010

I julen fører alle veier hjem.


Sitat fra Marjorie Holmes

9 kommentarer:

  1. Nydelig ord <3 Jeg vendte jo helt hjem fra USA, denne julen :)
    Nyyydelg bilder du viser både i dag, fra lucia, og fra guglematen du har laget.
    klem Nina

    SvarSlett
  2. hei,

    Jeg fant akkurat bloggen din på Stylizimo, og GLAD er jeg for det :) Herlige bilder. Gleder meg til å følge deg videre :)

    Kitty

    SvarSlett
  3. Nå har jeg kost meg nedover siden din - så mange flott juledekorasjoner! Her blir jeg alltid inspirert - superflott :)
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Så sant, så sant:) Har du hørt julesangen til Maria Mena? Den er så fin..:) Jeg hørte den på radio i går og da ville jeg bare hjem!! Så koselig med baking, lekre bilder av julekos:) Ønsker deg en flotters dag!!
    klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. nydelige bilder som gir ro i sjelen..
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder du tar :-) Har kost meg med en liten surferunde rundt på bloggen din :-)

    SvarSlett
  7. Vakre ord og vakre bilder!

    Nydelig også med lussekattebaking blant rød-hvite tekstiler... Herlig julestemning.

    Ha en fin tirsdagskveld!
    :-)

    SvarSlett
  8. Jepp, jeg tar deg eller Marjorie Holmes, på ordet! Til min barndomsdal.

    Ser plutselig, at jeg IKKE skal ha røde Amaryllis til jul.

    Ser plutselig, at jeg egentlig ville ha bakt lussekatter. Heldige meg fikk faktisk smake varme nøtte-makroner av nabo'n.

    Ser plutselig, at jeg snart må bestille julekort av Demses med små pip-pip'er på. Dønn forelsket.

    SvarSlett
  9. amen!

    vakker stue du har, me like :=)

    kos dæ videre i adventstia!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.