lørdag 25. august 2012

..bursdag...





Da è ikkje alltid lett å lage til når bursdagsbarnet har forelska seg i nokre servietta og coopen sitt utval av tallerka ikkje heilt står i stil. Då må me opp med  greengatefata av gamal årgang. Passa nesten, og da e meir enn godt nok. Verre è da når ein ikkje kan laga dei etterspurde risbollane fordi coopen meina at delfiafett ikkje har "sesong" i august. Vart passe irritert då fann da ut i går, men burde vel vore takknemleg for at nærbutikkjen passar på at me ikkje et slikt i tide og utide. Da får halda med jula og ferdig med da!

(eg hadde no då sjølvsagt ei kjekk tanta som hadde nåke slikt liggjande i kjøleskåpet i tilfelle krig, så risbollar vart det)

Da vart mykje mat som vanleg her i huset. Ungane trilla bosktavleg talt heimatt. Kjekke ungar forresten...





...da e heilt klart håp for framtida!

9 kommentarer:

  1. Nydeleg pynta og nydelege bilder som vanleg!

    SvarSlett
  2. Hehehe, eg flire ;) kjenne meg igjen i sorger og gleder på landet og i nærbutikken ;) godt da ordna seg!

    Fint vart da :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt å oppdage bloggen din! Jeg legger meg til:)

    SvarSlett
  4. Herleg tekst og fine bileter. Måtte ha høgtlesning for gubben her då han lurte på kva eg satt og humra for...:-)
    God Helg!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  5. Og eg også hadde høgtlesing til min gubbe.. ;-)

    Fole glade i den bloggen din må vite!
    Reine vitaminpillen skal eg seie deg!

    Fortsatt gilde helg, reknar med restane får bein å gå på..
    PS: fekk fole lyst på risbollar må vite :-D

    SvarSlett
  6. Dette ser jo helt nydelig ut - heldige unger :)

    SvarSlett
  7. SÅÅ glad for at jeg kom over den nydelige bloggen din nå:)
    La meg til som følger med engang;)
    Bilder og innlegg helt etter min smak:)

    Flotte bursdagsbilder:)

    Nyt søndagen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  8. Det var skikkeleg flott.m

    SvarSlett
  9. Skikkeleg flott,heldige H.-ast

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.