mandag 18. april 2011

Påskeegg..

er no mangt. Er framleis i frukost/brunch modus og viser noko lekkert eg fann i siste Maison Mat og Vin. Egg og Bacon i ein operasjon. Dekorativt på brunchbordet.



Legg litt brød i bunn av ei muffinsform. Forsteik baconskivene litt fyrst på steikepanna, legg dei så rundt kanten av muffinsforma (må ikkje vere sprøsteikt) Riv litt ost over. Skill eggeplommen frå kviten og legg kviten på fyrst. Legg eggeplomma på til slutt og still i steikeovn på 180 grader til du får den konsistensen du ynskjer deg.

Mine vart ikkje så veldig estetiske, eg hadde dei litt lenge i ovnen, men det er her dine evner kjem inn :) Dei smakte i allefall kjempegodt.



Bon Appetit!

8 kommentarer:

  1. Syns dei var riktig så estetiske! Flott ide!

    Ha ein fin dag. KLEM!

    SvarSlett
  2. Saa kjempegodt ut min venn, god paaske til deg og dine, fra det store utland;)

    SvarSlett
  3. Så kreativt! Veldig fine og sikkert veldig gode <3
    God påske til deg!
    klem Nina

    SvarSlett
  4. Dette såg veldig fristandes ut! må prøvast :)

    SvarSlett
  5. Wow!! Dette så lekkert og godt ut!
    Klem
    Vivian

    SvarSlett
  6. Kjempeide!!

    Jeg har sendt de til meg selv på mail, slik at de er med meg på påskeferie til trøndelag...får se om jeg kan overraske med disse...vanvittig vakre visuelt også var de...

    Go påske te dæ og dine :)

    SvarSlett
  7. Fantastiske godt forslag! Og jo de var veldig estetiske. Glimrende. Virkelig inspirerende.
    Ha en riktig god påske i Modalen. Skulle ønske jeg også kunne feire der!
    Mvh meg

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.