søndag 17. april 2011

Palmefrukost

...



7 kommentarer:

  1. Hei og god søndag. Er det hjerterundstykker du har bakt. SÅ søte. Nydelige bilder. Her regner det, men jeg skal trosse været og ut i hagen å lete knopper
    Riktig god påske til deg
    Randi

    SvarSlett
  2. Er det hjertrundstykker? Kjempesmart,dekorativt og gjør frokostbordet litt mer koselig.
    Det skal jeg jammen lage.
    Takk for tipset og riktig god påske til deg og dine:o)

    SvarSlett
  3. mmmmmmhhhhh...das sieht lecker aus!!1 einen schönen sonntag wünsche ich ihnen! viele grüße aus deutschland

    SvarSlett
  4. ooouu :)
    BON APETITE!
    It looks like so delicoius !
    Greetings.

    SvarSlett
  5. Så flott med rundstykkene, den ideen stjeler jeg gjerne:)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av deilige påskesituasjoner:)
    Jeg har nattevaktshelg, men gleder meg til påsken setter skikkelig inn her også:)

    God påske!
    Vårklem fra Ann Helen

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.