fredag 15. april 2011

Karselas...



Karse høyre våren til her i huset, og kva betre enn å så dei i påskepynten. Det er så herleg å sjå alt liv som veks rundt over alt desse tidlege vårdagane. Likavel har eg hatt ein trist tur rundt i hagen og sett på ødeleggingane som har vore gjort av små gnagarar på det meste eg har av hekk, trær og busker. Jammen glad eg har drivhus som prosjekt i år. Noko nytt å tenkje på så eg ikkje beint set meg ned og grin ein skvett...

  

Glasa til drivhuset har me henta i dag. Dei var i ymse stand og den opprinnelege planen har eg allereie i endra i tanken. Den store utfordringa er å lage eit hus som ikkje ser ut som om det skal husa både hummar og kanari...




God Helg!

4 kommentarer:

  1. Heldige deg som har fått materialene til drivhuset, da er du kommet godt i gang. Min mann har lovet å bygge et lysthus/drivhus i sommer, og der kommmer det i alle fall å bo både hummer og kanari. Vi må han en diskusjonsrunde om hvor det skal stå, og hvordan det skal se ut;) Ønsker deg en fin påske, klem:)

    SvarSlett
  2. karse er skikkelig barndomsminne! morsomt med drivhusinnlegg - det fulgte med et forfallent drivhus med huset vi kjøpte nå, og jeg er litt gira på å få det i stand. Men det er ganske forfallent...

    SvarSlett
  3. Så spennende prosjekt du har startet. Å lage drivhus av gamle vinduer må da være tusen ganger bedre enn et sånt vanlig "glasshus" Som oftest så blir et sånt drivhus stående tomt ganske fort, og etter hvert blir det bare skrot. (har hatt et i nabolaget som heldigvis ble revet når nye naboer flyttet inn). Men jeg er sikker på at ditt hus blir fint og kommer til nytte. Det blir spennende å se resultatet.

    Får du vinduer til overs må du bare gi en lyd. Jeg kunne tenkt meg å skifte ut glasset med speil.

    Ønsker deg en alletiders fin påske :-)

    SvarSlett
  4. Liker godt både karse og drivhusplaner. Dei små gnagarane liker eg ikkje. Håper hagegleden bobler fram likevel !! God påske !!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.