fredag 9. oktober 2009

God helg!








4 kommentarer:

  1. Dånelekre bilder!! I looove:-))
    Så på innlegget nedenfor at du hadde høstet jordskokkene..Hmm...Kanskje jeg skulle titte etter mine også!
    Eller er prosjektet nå å få svarthyllen i hus før fuglene tar de..(vi kan godt dele,men de får søren meg ikke alt:-)
    SuperDeilig helg & Klem Randi

    SvarSlett
  2. ..god helg til deg også :o)
    Fine bilder, som taler for seg selv...
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder!Høsten er vakker!
    God helg til deg også;)

    SvarSlett
  4. Så flott bilder du viser! Jeg er på fjellet og e roverrasket over at høsten har forlatt oss. Føler jeg ikke har fått med meg høsten i år...

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.