søndag 11. oktober 2009

Haustrim

Påny heve somaren sagt oss farvel -
og hausten hev alt teke romet.
Det sukkar så sårt kringom lider og fjell -
og skjelvande stend kvar ein blome.
Det gustar so kaldt - det er liksom alt -
seg gruar for vinterens kome.



Ja hausten er komen, det ruskar og riv -
og stormkasti kviner om nova.
Og songen blir borte - der kald-snoen driv,
og livet som våren den lova.
- Det tonar i moll - kring kanusar og koll -
og tussmørkret legg seg om stova.



Det vaknar ei undrande kjensle i barm -
når hausten for alvor hev vunne.
Ein saknar nok somaren sollys og varm -
kvar himmelblå dag som hev runne.
Om hugen vert sår - er vona so klår -
att etter ein vinter so kjem der ein vår.
Bjarne Andås

5 kommentarer:

  1. Vkkert dikt og nydelige bilder.
    Ja nå er det utvilsomt høst.
    Ha en riktig fin mandag

    SvarSlett
  2. Takk for vakkert dikt og enda vakrere bilder på morgenkvisten.. :o)
    Nesten noe vedmodig over innlegget ditt i dag,
    samtidig gir det håp om at etter dette blir det jo atter en vår.. :o)
    Ha en fin dag,
    i dag tror jeg det blir nydelig (rent værmessig ihvertfall ;)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Hei du.
    Fint dikt og fine bilder. Hadde det ikke vært høst så hadde de vært helt annerledes...

    Men høst...? Her er det igrunn full vinter. Det snør, vinterdekkene er på plass på bilen, og nå er det bare å innse de kalde fakta : Vinteren er her !

    Og DET betyr jo at det snart er vår ! :-)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk skjønt:) Jeg blir så imponert over Ramme Alvor. Lenge siden jeg har vært innom her....Og her har det jo vært en vannvittig oppussing siden sist? Nydelig Lay out, kult innlegg om link i link ( må sees flere ganger..og læres) og generelt KJEKKE KJEKKE innlegg. Legger deg inn på linklisten min og ser at jeg må være på besøk hos deg. FAST. For dette var høytidsblogg og et veldig kjekt besøk. Syns å huske at Ramme Alvor kan være litt av en vittigper også:) Som vi sier her i byen...

    SvarSlett
  5. så kjekt når du deler dikta etter bestefaren din..
    han kunne verkeleg den kunsten..
    og bileta passa til..
    flink du også ;-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.