fredag 10. oktober 2008

No må det berre nyta denna skeia med frukosttran....

....

5 kommentarer:

  1. Dette var Omega3, tran og vitaminer på en gang..men jeg blir jo så optatt av spidermanhelten min..han danser jo i takt!!! Trenger ikke andre helter jeg...

    Nyt dagen og drikk mer tran!!

    SvarSlett
  2. Flytta karen litt opp so dei kunne svinga seg i lag. Ser at edderkoppmannen er litt treig i sessen dog :)

    SvarSlett
  3. Takk for fin start på dagen:)
    Og jammen vart eg ikkje minna på å ta fram tranflaska også! ;)
    Ynskjer deg ein fin dag!

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar på bloggen, ha en underbar dag

    SvarSlett
  5. Takker for en utrolig bra kommentar !!

    Nå må jeg opp å gå i to minutter, klarer ikke å sitte for lenge av gangen...men det er jo vondt å gå også.Gud!! jeg skal være sååå glad når jeg ikke har vondt i ryggen og nedover føttene lenger. Smerter er noe dritt!!

    Håper du får en fin og koselig helg.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.