onsdag 31. oktober 2012

Konkurs!

Nåken è Donald Duck og nåken er Fetter Anton
Da è ikkje rettferdig
men da è no berre sånn...


Eg er nok litt meir Donald enn han hin. Og i tillegg har det vist seg at balne ting skjer i kjølevatnet av meg og mitt... Då me kjøpte norskt og solid kjøkken hjå Sivesind, va da vel kanskje da siste kjøkkenet dei selde.




So kjøpte me ein Saab.... 
So handla eg i haug og dung hjå Pentik i Lagunen..
Eg begynte og å strikka eit sofateppe i Topp t' Tå garn frå Gjestal...
Men sjølvsagt før eg vart ferdig (4 år :O)  så orka dei ikkje produsere dette garnet meir...

Kan du hjelpa meg? Har du, eller kjenner du nokre som kanskje kunne ha eit par nøste kvit Topp t' Tå garn liggjande i eit skap i vente på betre tider....?

Om du har så er eg kanskje Fetter Anton likavel? I allefall for ein dag!

5 kommentarer:

  1. OY BÅDE SÅ HELDIE OG ..
    UFFDA SÅ LEIT..
    HÅPER NOEN KAN HJELPE:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Eg kan desverre ikkje hjelpe med garn - men teppet ser nydeleg ut så eg håper du vert ferdig ein gong. Lykke til og ha ein fin dag vidare!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  3. Så fint teppe- kanskje du er heldig og finner et garn som ikke er så forskjellig i fargen- men det beste hadde jo vært om noen hadde garn liggende. Håper du fikk helt ferdig kjøkken før de gikk konk. Visste ikke engang at saab var konkurs...men pentik finnes vel fortsatt;)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med garn.., men teppet ditt så aldeles nydelig ut!
    Veldig koselig blogg du har, her kommer jeg med glede innom igjen. Legger meg til som ny følger her hos deg jeg, håper det er OK selv om jeg er hektet på tine K;))
    Ønsker deg en riktig fin fin onsdag!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Akk, det var kjipt! Men kanskje er det noen som melder seg som har noen nøster liggende? håper det! For teppet er for fint til å ikke bli ferdig!! :) klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.