torsdag 11. november 2010

Adventskalender

No nærmar det seg advent og dei evig tilbakevennande utfordringane med å finne den "perfekte" adventskalender. Det er ikkje mange år sidan ein bildekalender kunne skape stor glede og forventning. Fekk ungar til å føle seg rike. Då eg var liten hadde me eit lite juletre på fot, med 24 små pakker laga av fyrstikkøsje...delt på tre. Eg hugsar gleda ved å finna ein tvist, og det litt slakare smilet då pakka inneheld ei nøtt. Men den gjorde si oppgava med glans, skapa forventning til julafta.



Eg gjorde den tabben å lage adventskaledarar som inneheld julaftan 24 dagar til endes, og ungane vart ikkje takknemlege slik eg trudde dei skulle verte. Dei vart det motsette, sure og gretne og veldig kravstore. Då fekk eg bekrefta at lukka er ikkje å få alt ein har lyst på, ikkje eingong for ein unge. Det beste med adventstida er forventninga om det som kjem. Kunsten vert då å lage ein kalendar som ivaretek nettopp det......

7 kommentarer:

  1. Godt skreve..
    For meg er det ikkje Jul for Ramme Alvor enno..
    Pausar meg frå budsjettarbeid :-)

    god helg!

    SvarSlett
  2. Been there, done that! I år vert det heilt enkel sjokoladekalender her i huset!

    Ha ei god natt - og ei fin helg! :)

    SvarSlett
  3. hørtes veldig fornuftig ut å tone det ned litt...
    lykke kjøpes ikke for penger, selv om det er lett å falle i den fellen å tro at man kan det..
    Klem J.

    SvarSlett
  4. Så enig! Selv hadde jeg bildekalender, og var superfornøyd med det! Men det er jo vanskelig å kreve det av ungene i dag... Jeg lager kalender, men passer på å fylle den med like mye nyttige ting som de "må ha", som morsomme og smakfulle ting... En blyant, eller viskelær f.eks. For ikke å snakke om truser og sokker... Då får vi fylt opp lageret av det til vinterhalvåret også;-) Men litt sjokolade og "blingbling" (til prinsessa) og lesestoff (til lillebror) må det jo også få være... ;-)

    Nyt resten av kvelden!

    SvarSlett
  5. Litt i tidligste laget med jul ennå for meg også...

    Advendtskalenderen her er et veggbilde laget av svogermor. 24 gaver pakkes og henges opp hvert år.

    Innholdet? Litt godteri er tradisjon (hos oss), men der er også et variert utvalg av ting; viskelær, en kul penn, små spill (type "4 på rad") osv.

    Men de kjekkeste gavene er de pyntede fyrstikkeskene med lapper inni som forteller at akkurat den dagen skal vi f.eks på kino for å se en julefilm, besøke pepperkakebyen, lage pepperkakehus osv... Småfrøkna vår er veldig begeistret iallfall :-)

    God helg, Britt!

    SvarSlett
  6. Det skulle selvfølgelig stå "svigermor" :-)

    SvarSlett
  7. I agree!!! God lekse å lære, også for ungene. Vi hadde samme som dere hjemme, bortsett fra at vi delte på syv.. blir 3+ små sjokolader frem til jul, det -he he he

    Ha en god uke!

    Miriam

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.