onsdag 6. februar 2013

Kontrast


Eg innrømme da villig. Eg er ingen stylist. Kanskje om ein er veldig villeg, meir ein florist, skjønt florististke undersøkelser kan ein vel knapt sei eg bedriv. Eg kjøper dei vel heller i haug og i dung. I dag er det tulipaner. Det er klårt mykje meir blomar enn interiør i blogginnlegga mine, og uansett kor eg prøver å endre det, kjem eg alltid tilbake til utgangspunktet. Må vel kanskje berre avfinne meg med kven eg er :D
So kontrasten min i dag vart lys versus farge og organiske former versus geometriske...

6 kommentarer:

  1. Hei. Da snublet jeg over bloggen din og det er jeg glad for. Fin er den :-) Nydelig bidrag. Lykke til til deg :)

    SvarSlett
  2. HERLIGE KONTRASTER
    ALLTID SÅ VAKKRE BILDER HOS DEG
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  3. Blir ikkjelei av dine vakre bilder uansett om det er blomster,natur eller interiør:)
    Nydelige tulipaner!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Nydeleg !
    Lukke til i konkuransen :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Så utruleg flotte bilder du tar! Likar bloggen din godt,og legg meg til som fast følgar!

    Helsing frå Solveig

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.