torsdag 17. januar 2013

Stilleben

13 kommentarer:

  1. Vakrere blir det ikke. Du er til inspirasjon !!

    SvarSlett
  2. For et blinkskudd - til å bli lykkelig av :)

    SvarSlett
  3. For et FANTASTISK bilde!!!!
    Herligste jeg har sett på lenge!
    Jeg elsker småfugler, og denne her var bare den søteste!!!
    Ønsker deg en NydeligFlott torsdagsmorgen!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. så herlig! du får jammen tatt litt blinkskudd du:-)

    SvarSlett
  5. Herlig og et utrulig søtt bilde:)

    SvarSlett
  6. Nydelig! Jeg er en sånn en som elsker å sitte og se ut kjøkkenvinduet - da ser jeg nemlig rett på de små fjærkledde, som spiser på slike fine mat-dingser som min lille niese lagde til jul :) Å putte dem i muffinsformer var smart :)
    Håper du har gode dager -sender en klem herfra <3

    SvarSlett
  7. Magiskt og vakkert bilde :)

    Ønsker deg en nydelig torsdagskveld. Her skal kvelden tilbringes med mannen - det beste jeg vet *lykke*

    smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  8. Er det til deg pip-pipene har fløyet, altså! Og det forstår jeg godt når jeg ser hva du serverer :-) Nydelig og fredelig fuglestund !

    SvarSlett
  9. Du tar altså meg så helt fantastiske bilder! Liker å sitte og "bla" i bloggen din, da koser jeg meg! Du får alt til å se helt magisk ut :)

    SvarSlett
  10. oh my what majestic lovely!!!

    thank you for so much beauty.

    michele

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.