onsdag 26. september 2012

Ting og tang til heimen

Når eg surfa rundt på nettet etter inspirasjon til interiøret finn eg veldig mykje av dette...





.....og ein del av dette:




I allefall i den stilen eg ser mest på for tida. Det fins sjølvsagt mykje anna der ute. Det flottaste er kanskje retrostilen i alle slags herlege pastellar, heilt nydeleg men heilt ugjennomførbart hjå meg.

No kunne eg no berre gje ut og kjøpt meg alt dette, men det ville vel kanskje vere som å kjøpe eit svensk ferdighus, eller meir dansk :D i dette tilfellet. 

Så no gjennstår det å finne det eg ynskjer meg nok til å investere i og det som eg faktisk treng. Kunsten er nok å finne sin eigen stil. Lett å verte litt hjernedød når ein "ser" det same overalt, løyndommen med å ikkje verte hermelus er vel å stole bittelitt meir på seg sjølv enn det som er vanleg i mitt tilfelle :D

4 kommentarer:

  1. hei, har skrollet meg nedover bloggen... så mange flotte bilder og koselig det du skriver.
    liker også kjempegodt dialekten din. så koselig. har lagt meg som følger og du er på blogglista mi.....
    FIN DAG,
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Må bare innrømme at jeg er inspirert av den danske stilen, den er liksom trendy og klassisk på engang. Men- jeg er for glad i farger til at jeg kan gå helt for den- og som du sier- det gjelder jo å finne seg selv;) SÅ blir man jo påvirket om man vil det eller ei;) Men hvis du har gått rundt leenge og ønsket deg noe- så tror jeg ikke du kommer til å bli lei når du får det i hus (selv om kanskje alle andre i bloggeland også har det...)

    SvarSlett
  3. Hurra!!! SÅ glad jeg dumpet innom her. En helt ny blogg for meg med masse inspirasjon. Stilen din er helt lik min. Gleder meg til å følge deg videre her inne :)

    GOD torsdag!

    klem
    VIgdis

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.