onsdag 25. mai 2011

ARrrrrgh!

Eg får ikkje kommentert i blogglandet lengre. Nokre gonger smett ein og anna kommentar inn, men dei fleste ender med ein evig runddans mellom pålogging og publisering. Når kommentaren er klar til publisering, vert eg beden om å logge meg på. Eg loggar meg på, kjem til bake til kommentaren, trykkjer publiser og får beskjed om.... å logge meg på...og slik går no dagane....

  

Nokon som har hatt same problemet og kan hjelpe meg på rett veg? Er det eit Blogger problem som kjem og går?

7 kommentarer:

  1. Er sånn hos meg også!!!
    HER ser det ut til at det går, men de fleste steder får jeg ikke kommentert:(
    Håper det blir en løsning snart!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Tror det er litt trøbbel i kontrolltårnet hos Blogger :) I går var jeg innlogget (for jeg kom jo aldri ut av sprialen), men kommentarene kom opp som Anonym, og kom ikke frem til mottaker. I tillegg fikk jeg aldri logget meg av kontoen. Men, det så ut til å ordne seg i går kveld.

    Håper det løser seg for deg også :)

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  3. Har samme problem, men funker hvis jeg ikke bruker google-konto, men bruker Navn/nettadresse.

    SvarSlett
  4. Tidligere i dag var det plent umulig..... sjekket kontoen og da sto det at de jobbet med problemet..
    Synes det er mye tull for tiden. Slet veldig med å få lagt inn bilder i sted.....

    SvarSlett
  5. Hadde problemer tidligere i dag. I explorer.

    Nå er det ok, men har sett mange innlegg om dette i dag.

    Du er ikke alene...

    SvarSlett
  6. ryktene sier at dette har vært et problem i dag.. så da er det vel blogger som har rusk i maskineriet igjen...
    Klem J.

    SvarSlett
  7. Da klarte jeg det. Se hvordan inne hos meg.
    Håper du får det til du også.
    Kjedelig å være anonyme hele gjengen. Lykke til.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.