mandag 7. mai 2012

Gamalt og nytt, møtes..

..er tema hjå NIB i mai... Då eg såg meg rundt etter idear til foto, innsåg eg at her var heller lite nytt...

 

..mest gammalt nytt. Og det som kanskje kunne vore vist fram, var nedsylta i rot, som eg ikkje orka ta i ferd med... da vil eg vel og kalla gammalt nytt......so da einaste eg kom på var ein gamal krakk (veldig gamal) og litt nytt frå Pip og IKEA...

  

...måleriet er også gammalt og nytt, nymala etter eit gamalt bilde... at PIP måtte vere med kom nok ikkje som eit sjokk, krakken er måla etter desse tekoppane.... får ikkje nok av den fargen kort og godt.

3 kommentarer:

  1. Så fint bidrag. Lekker krakk og flott maleri
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Lekkert bidrag. Nydelige farger.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  3. Enkelt og greit og veldig fine farger på dette bidraget! Fint!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.