mandag 15. desember 2014

Problematisk fuglematar


 

Eg likar godt å mate fuglane
og det har aldri vore så mange som i år
dei et lett solsikkefrø for ein hundrings på eit par dagar
så matlysten kan ein vel ikkje klage på
men som de ser på bildet under
den eine mataren får vere heilt i fred


eg strevar med å finne fine og gode fuglematarar
eg har kjøpt mange forskjellige konstruksjonar og design
men felles for nesten alle
patenten ikkje heilt i tetsjiktet
i dei fleste matarane vert mykje av frøa liggjande att å mygle
fuglane får ikkje tak i dei
som det svarte huset over
når det vert fuktig i veret stoppar den heilt opp
og fuglane får ikkje ut noko som helst


kan vel ikkje sei at min eigen konstruksjon er noko bedre
litt mildvær og heile stasen sklir ut av koppen
så eg kryssar fingrane for kulde og snjo
her var det nauda som lærte kvinna å spinna
var tom for muffinsformer og kieramikkpotter i passande størrelse



 nokon som kan tipse om gode fuglematarar
eller må eg byggje meg ein sjølv?
:D



13 kommentarer:

  1. Noen har gjort jobben for deg: http://moseplassen.com/2013/04/her-kjoper-du-fuglekasser/ Gleðileg jól!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, men dette er for det meste fuglekassar og ikkje fuglematarar. Leiter etter ein super patent på matar som gjev rå seg all maten, tåler regn og blåst og ser bra ut :D

      Slett
  2. Hei! Ja det er ikke enkelt å finne gode materer. Sjøl har jeg laget en av Eplevannflasker, som jeg har smeltet hull nederst til pinnene, og skåret trekanthull noen cm over. Det tar rundt fem-ti minutt å lage.
    Du ser denne materen litt på bildet i innlegget om gråspurven litt nede på bloggen min nå, når jeg driver å legger ut fugler i hagen-innlegg.
    Syns bare at disse designmaterene er noe tull, de kan da umulig ha matet fugler? Så det beste er å gjøre det enkelt, billig og praktisk. Og glemme at de skal se så fancy ut,)
    Kan godt legge ut bilder av materen min om det er interesse for det.
    Lekre bilder du har her!

    mvh Kathrine

    :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja legg jgerne ut fleire bilder av den, det eg såg såg veldig bra ut :D

      Slett
  3. Stunning. I love this so much it´s absolutly unique and wonderful.
    Lovely hugs
    Molly

    SvarSlett
  4. å herlighet for noen skjønne bilder!!! ♥♥

    klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder :0)!

    AnitaF.

    SvarSlett
  6. Klarte desvevere å slette denne kommentaren fra Angie:
    wunderschöne bilder und inspirationen!!!!! liebe grüße von angie und eine schöne woche

    SvarSlett
  7. Magiske bilder!! Her får fuglene bare meiseboller;)

    SvarSlett
  8. Fantastiske innlegg du har hatt i det siste! Storkoste meg masse!
    Deilige bilder, morsom tekst, inspirasjon til oss andre, og et lite gløtt inn i deres juleforberedelser.
    God jul til deg og din familie!

    SvarSlett
  9. What wonderful photos. I so wish I could read the text too!

    SvarSlett
  10. Hei :) Veldig fine bilder, jeg liker mye, og jeg ga dem lov til å skrive ut til mitt hjem, vær så snill, det er ikke et problem for deg? tusen takk Kata

    tusen takk og ha en fin Merry Christmas:)

    SvarSlett
  11. Sjekk ut Moseplassen, trur ho har laga ei oversikt over fuglematerar.

    God jul til deg og dine :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.