søndag 20. mai 2012

Feiring....

Øyeblikket.net si utfording denne gongen er "feiring". Eg har lagt merke til at det kan vere på sin plass å ha med menneske på øyeblikk-bilda. Men i dag er det knapt med tid. Konkurransen stengjer om litt, så mitt bidrag vert henta fra Porsjonspavlova-prosjektet som tok "sigeren heim" på familiegrillfesten i dag.



..vert fort ein fest og ei feiring når slike godsaker kjem på bordet....for her snakkar ein heimalaga vaniljesaus og supermarengs... oppskrifter kjem i eit seinare innlegg...

3 kommentarer:

  1. Fikk ikke kommentert de forrige innleggene dine! Ikke gi opp bloggen, du er så stor inspirasjon for så mange. Håper flere finner deg igjen! Nok en gang leverer du fantasiske biler og tekster. Stå på! Vi er her. Ikke alltid jeg får kommentert, men jeg leser. Vet mange andre også gjør det.
    Lykke til videre!!

    SvarSlett
  2. Herlikt bilde...

    Lykke til...

    Britt.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.