onsdag 2. mai 2012

..ein gds-stige..

Ein kjekk liten kar som let blomane dine klatre i fred. Lett å lage om du har litt skog...



Dette er ein jobb alle dame klara sjøl, men be gjerne mannen med, det vert han nok glad for... :D

 

Eg malte genser på den. Kanskje "arti" er beskrivande i den samanhengen, ville berre ikkje at den skulle verte heilt "Ville Westen"

  

No heng berre dei stakkars blomsterertene mine der som har vorten forviste frå drivhuset. Men planen er både humle og blodbeger, eller i allefall ein av dei...

4 kommentarer:

  1. Sjarmerande denne stigen og likeins er bloggen din. Legg meg som følgar og gler meg til å følge deg vidare:-)
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  2. Du asså! Er så genialt kreativ, og alt blir så bra! Skulle hatt din porsjon dyktighet på sånne ting :)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Kjente igjen bildestilen og etter aa ha bladd litt tilbake fant jeg ut at dette er den flotte bloggen jeg likte sa godt. Har selv en stabel med gamle vinduer som skal bli til drivhus men her i huset er det ikke alltid vi rir den dagen vi saler.
    Det er saa utrolig vakkert paa denne plassen blandt de bratte bakkene og groenne liene.
    Takk for at du deler med oss. Du faar meg til aa lengte hjem.
    Jeg titter gjerne innom igjen. Dine gode foelges venner finner deg nok igjen. Lykke til!

    Vennlig hilsen en leser i New York

    SvarSlett
  4. Knallfin!!! Og så fekk eg skikkeleg roselengt då eg såg alle dei fine rosebileta dine i innlegget over...

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.