søndag 14. juli 2013

Skogstur i regn



I dag har me trossa dårleg ver og tekje oss ein tur i skogen. 
Under mottoet: "Da fins ikkje stygt ver, berre stygge kler" har me bestemt oss for å komma oss ut i naturen litt oftare enn me gjer te vanleg....
....nettopp sidan me bur midt i den. 
Da hølja ned og redningen var ein medbragt gapahauk. 
Turen var ikkje så lang og både små og store smilte heile vegen og koste seg storleg. 
Regn er på mange måtar like magisk som sol..
...om ein har fine nok klè..

3 kommentarer:

  1. Haha.. ikke stygt vær, men stygge klær... Sjølsagt er det alltid finest med solskinn og finvær.. Men siden vi bor i Norge og må forholde oss til det, så har jeg funnet ut at det er veldig lurt å ikke irritere seg over været.. Vi har sommerferien på fjellet.. Flotte turer hver dag - og oppi sekken ligger det regntøy, votter, lue og varme klær..sånn tilfelle..

    SvarSlett
  2. Flinke dokke er som kom dokke ut i griseværet, her har me vore inne heile dagen....men ofte synes eg faktisk at været verkar verre når ein ser det innaifrå enn når ein er ute midt oppi det...iallefall om ein er kledd for været:-)Ser ut som det dårlege været skal forsette dei neste dagane,så då må vel eg og trosse været etterkvart:-)! Klem

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er som går ut på tur uansett vær!!:)
    Det trenger jo slett ikke være finvær for å gå på tur:)
    Ønsker deg ei fin ny uke!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.