lørdag 13. juli 2013

Terasseliv





10 kommentarer:

  1. Så skjønt! Herlige bilder som gir den gode sommerfølelsen. Vakkert med stolen, katten, sandalene, krakken og kurvene. Godstemning i bildene du tar!

    SvarSlett
  2. Ser så herleg og frodigt ut, kunne gjerne slått meg ned her ei stund:-) Ikkje rart katten kosar seg her:-) I dag regnar det her og det skal det visst forsette med ei stund, men får håpe vi får sjå sola igjen snart! God helg! Klem frå mari

    SvarSlett
  3. Herlige bilder. Terrasseliv er toppen!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder,gir herlig sommerfølese:))
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Jeg blir i godt humør når jeg ser de herlige bildene dine:)

    SvarSlett
  6. Åh så nydelige sommerbilder, gladfarger. Vakkert, vakkert!

    SvarSlett
  7. Herlige bilder av terrassen din!!
    Kos deg i det deilige sommerværet:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  8. Det er livet det! Nyte late og varme dager i solen på en nydelig terrasse! Takk for at vi får oppleve de flotte bildene dine!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.