søndag 6. november 2011

Alle gode ting....

Denne månaden si utfordring på NIB er soverom. No har eg nett vist deko vårt soverom og kunne vel strengt tatt brukt dei bilda til dette. Men eg likar veldig godt å bruke dagfersk vare. Laurdag og laurdagsvask, nokre bilder før sengetrekkskifte og nokre etter. Lite lys i dag å leike seg med, men laaaaaaaaaaang lukketid og stativ hjelper på.

 

Soverommet vårt er veldig lite og har skråtak og eit lite vindauga. I etterpåklokskapens lys (!) skulle me ha laga oss nokre takvindauge for å nyte det lyset som fins her om vinteren. Soveromdraumen er eit stort og luftig rom som badar i lys, men streng tatt bør det no heller vere mørkt når me søv...so akkurat da behovet er godt dekka hjå oss. Små, stygge innsekt i plast fins over alt på sovereommet vårt sidan sonen i huset elskar å vakne utpå kvelden av mor sine hyl....

 

I tillegg til å vere soverom er rommet også treningsrom for mannen i huset og husar derfor også treningsbenk og  haugar med vekter...herleg å stumpe i når ein sjanglar utav senge tidleg ein blåmandags morgon....Sengegavlen laga eg i sommer, det kan de lesa om her.

 

Eg føler kanskje eg har ramla litt uti trendspannet uten å heilt klara dra det i land. Skulle gjerne vore litt meir innovativ, men dengong ei....snart skal eg mala golvet lyst som i loftstova...

So er det vel berre å sei god natt! I morgon skal eg på Yoga att og prøver autopublisering ....

4 kommentarer:

  1. Lekkert!!! Ahh. Så mange herlege detaljar. Her er det nok godt å kvila sjela. Og hahahaha, til ekle småkryp og rampegutt ;) fantastisk. Nyt resten av helga!

    SvarSlett
  2. Den sengegavøen der ja, ja den var fin!

    SvarSlett
  3. Berre lækkert sjølv om det er lite!

    Søndagsklem :-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.