mandag 22. september 2008

Mine dører..


Har sett ein del bloggar har takka ja til ei utfordring om å visa sine dører...dvs. dører ein har eit forhold til, eller tykkjer er vakre (slik las eg det...)

Eg tykkjer dører er vakre og ikkje minst symbolikken er djuptfengjande. Måtte likevel innrømme for meg sjølv at eg aldri har brukt mykje tid på dører. Kanskje har dørene opna og lukka seg nett då dei skulle? Kanskje har eg aldri tenkt at dører stengjer eller opnar vegar og syn for meg?

Kanskje det er på tide å tenkje litt på dører...

Her er det eg fann på harddisken min om temaet:

Sjølv om døra ikkje er der, er det likavel ei dør?


Her har me noko som gjev seg ut for å vera dører...men nesten heile bygget er berre duk...


Ein gong på slutten av 90-talet hadde eg rota meg til Italia for å treffe eit lovande loppefunn på internett. Karen var kjekk han, men her sit eg med kamera og lurar på om dette var så lurt. Nedpå ei strand, på ein utedo med hol i golvet og heller få fasilitetar....går denne døra ut til lukka, eller frodervinga?


Sist men ikkje minst, her har nokon med god fargesans fått svinga malekosten..

4 kommentarer:

  1. Dører er flotte!! Det er jo det første som møter besøkende og. Sjøl er døra her bare brun og kjedelig. ønsker meg en med vindu i. Er så glad i vinduer, særlig de gamle smårutete med gamle ruter i.

    :-)

    SvarSlett
  2. Hej, vilken fin blogg du har!
    Ska titta på den lite mer nu, ha en fin dag!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  3. Elsker dører!! Og du, den første med den helt utrolige vakre kransen falt jeg helt for. Du kunne ikke gi meg en liten beskrivelse på hvordan du bandt den sammen? Jeg har en hortenisa på verandaen som snart er utblomstret men vil så gjerne få brukt den før knoppene er helt brune. Nå er de vakre og blågrønne. Hvordan kan jeg beholde fargen og den porøse strukturen og samtidig få en fin krans ut av det? Hvordan binder du den?
    hmmm..mange spørsmål :)

    Håper du har ei God Uke!!
    Klem Aina

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg har ikke sett bloggen din før, men har nå kikket bakover på alle gamle innlegg. Jeg er stum av beundring. Så FANTASTISKE bilder du tar!!!!! Helt ubeskrivelig. Veldig bra at du har laget blogg i stedet for at bildene bare ligger gjemt på harddisken, hihi. Dette var inspirerende til tusen. Nå vil jeg øve meg på fotografering!! :-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.