onsdag 24. september 2008

Min stil..


Igjen har debatten rulla i bloggverda. Det starta nett etter at eg hadde trygla om å få vere med på NIB (Norske interiørbloggar) utan eigentleg å ha blogga så mykje om nett det emnet. Dei let meg krypa gjennom nålauga og det gjorde meg glad. Det å vere ein del av eit større felleskap som NIB eller Norske hagebloggar ol er ein svært trygg og god ting.

Så vart det for mange på bloggrullen, og ideen om stilinndeling vart fødd. Så kom debatten. Skal bloggarar som ikkje er reine interiørbloggar vere ein del av NIB? Uff, ja...nett klara å smita meg innom døra...og då såg eg døra koma tilbake rett i fjeset....

Eg vil så svært gjerne vere med og ser meg heilt klart nødd til å skriva meir om interiør :)..og fyrst vil eg sei litt om kva stil eg har....


Her ser de eit typisk eksempel. Eit nygamalt furu framskap som har fått ein omgang med den kvite malarkosten. Overdelen til skåpet vart for overveldande å ta med sidan innreinga i huset er underlagt ein minimaslistisk pisk. Eg likar ikkje overmøblering. Så overdelen ligg på lager og to lack-hyller frå IKEA utgjer overskapsdelen.

Den mørke skåla er frå "afrika-tida", bilderammene i sølv er mitt eige "kjøpe billige rammer på fretex og legge sølvblad på" prosjekt. Dei andre bilderammene er arv frå folk med anna smak som fekk dei i gåver. Eg elskar gamle ting av verdi. Derav gamle bøk. Turka blomar fordi eg har hagen full. Krystallkaraffel frå Praha og vinkaraffel frå Farmors hus. Biletet(editations)på øverste hylle er ein av dei kjæraste tinga eg eig. Det er laga av Hrair Gharib. Orkideèn er ein av 12...


Så oppsumeringa vert slik. Noko gamalt, Noko nytt, noko Lånt noko Blått...eh nei, nåke kvitt som godt kan vera litt slitt..Kan vel oppsummerast som chubby chic..

4 kommentarer:

  1. Stilen din er i alle fall lekker! Likte spesielt den skåla di kjempegodt. Har ein viss kjærleik for kvitt og mørkt tre ilag.
    Ojsann:-) Ser eg svarar deg på nynorsk her... vart litt smitta. Skriv ellers mest bokmål sjølv om nynorsk er mitt hovudmål:-)
    Gler meg til å følge deg her inne, du tek veldig vakre bilete!

    SvarSlett
  2. Har akkurat meldt meg ut av NIB fordi jeg SELV mente at jeg hadde for lite innlegg om interiør.Er interiørkonsulent og lidenskapelig opptatt av det også MEN ser at bloggen min inneholder for lite av det og for mye av annet så jeg følte det var riktig å melde seg ut.Kommer fortsatt til å være ivrig leser av NIB og synes jentene som har startet NIB er kjempeflinke som står på som bare det :o)
    Nyyyyyyt medlemskapet ditt der og uansett hvilke stilkategori du velger å tilhøre så likte jeg den iallefall kjemgpegodt: LEKKERT!Falt pladask for bildet ditt av Hrair Gharib, usedvanelig vakkert!

    Ønsker deg en fin høstdag!
    Kommer snart innom deg igjen for her liker jeg meg så godt :o)

    SvarSlett
  3. hei på deg
    så fin blogg du har da :-)
    Lyst til å legge ut oppskriftenpå biscottiene ?
    det er så godt...
    serlig med en kopp te...
    nam nam...
    Koselig helg ønskes deg...

    SvarSlett
  4. Flotte bilder! Ikeahyllene var jo knallfine over :o) MeLike <3

    Jeg elsker interiør med ting som betyr noe, det blir så personlig og flott! Det ser ut som om du har samme mening. Og bildet av Hrair Gharib.. Oj oj, det var FINT!

    Takk for den kjempefine kommentaren din, den gjorde meg ordentli glad :o) Håper du får en flott helg, her har jeg allerede satt en flaske baileys i kjøleskapet.. haha, var på polet for første gang på en evighet i dag.

    Klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.