søndag 12. januar 2014

Ein lære so lenge ein leve


I går lærte eg meg å bruke High-passfilter på bilder
Dette var ein tildlegare for meg ukjend metode for enkel manipulering av foto
Det skal vere brukt ein del i reklamebilder men me finn da ellers og i ein del glansa blad
...også i interiørblad
enkelte interiørbloggarar har også denne type bilder som varemerke


Metoden er enkel og kan gjerast i gratisprogrammet GIMP 
Det er nok ikkje alle type bilder dette vert so fint på, men enkelte fargar og overflater tek seg godt ut, som feks naturfargar og treverk.
Dei to fyrste bilda her er heller kjedelege bilder som eg har kjørt gjennom denne metoden, det var vellukka sidan dei opprinneleg var ganske blasse og nedtona. 
Klikk på bilda så får du sjå dei i større versjon.

Over her viser eg to bilder før og etter. Personeleg likar eg best før-bildet, der overflata har den mjuke kjensla mot det meir skarpe hovedfokuset,
men smaken er som baken og eg anbefala deg å prøva om du er nysgjerrig på bilderedigering og korleis få best mogeleg resultat av ulike motiv.
God sundag!

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset !
    Når eg fortørra bildet syns eg bildet etter var best.
    Eg likar litt klare skarpe fargar.
    Men som du seier; smaken er som baken....

    Fin søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Takk for tips. Dette skal prøves.

    SvarSlett
  3. Åh, sukk... Bildene dine er så fine. Når det gjelder før etter bildene er jeg enig med deg, eller... Nei, vet ikke. Men skal nå prøve dette.

    SvarSlett
  4. Takk for tips.
    Bildene dine ble veldig flotte. Før og etter bildene var litt vanskeligere.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.