mandag 17. desember 2012

Stollen


I fjor på denne tida sette eg tenna i min fyrste Stollen. Og eg var seld. Det var ein eller anna orginaloppskriftsjefsleverandør av den einaste rette Stollen båren frå Tyskland av vår nye tyske nabo. Sidan eg ikkje likar sukat og slikt var eg i utgangspunktet skeptisk. Men det varte ikkje lenge før eg nesten snorta melismassen på toppen medan eg gnagde meg gjennom heile gåva på få dagar og takka meg lukkeleg at det var altfor langt å reise for å kjøpe ein ny..


I år hadde Isabella Smith (favorittdamo mi) si eiga oppskrift på Stollen i adventskalenderen sin. Sjølvsagt med sylta appelsinskal i. Eg har baka to, ein med marsipan og ein utan og jammen meg trur eg desse var neste like gode som den himmelborne frå heimlandet til naboen. Hjelpes! ..eg er fortapt, for no kan eg lage dei sjølv....

5 kommentarer:

  1. Mmm, de så gode ut!
    Og jeg må bare gjenta at du er veldig flink til å ta bilder, nyyydelige bilder.

    Lo av innlegget ditt under her, kjenner meg igjen gitt. Nå er det julehandelen som går over styr. Begynte desember med budsjet og knallkontrolert gavehandel. Nå synes jeg at det har gått så mye penger at litt til liksom ikke kan være noen fare. Kortet er varmt og rødglødende! Jaja, blir vel deltakelse i luksusfellen på meg i januar, haha!

    Fin natt til deg!

    SvarSlett
  2. Jeg er helt imponert over alt du får bakt og laget.
    Det er "farlig" med supergode ting man kan lage selv. Kanskje like greit jeg aldri får laget noe mer enn pepperkaker, for jeg er ikke spesielt glad i pepperkaker.
    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Får vann i munnen her, både av brød og
    nydelige bilder ღ Flotte bilder under
    her også, og stilig bilde med jenta på
    sparken :) herlig... Ha en fin, fin uke
    videre og førjulstid ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Selv jeg har vært i Tyskland mange ganger så måtte jeg til Cape Town før jeg fikk smake Stollen første gang. Forstår at du er fortapt.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.