søndag 1. juli 2012

...ei trapp...

I dag har eg mala ei trapp, og ein reol frå Ikea. Svart og kvit...



..slik det ofte hadde vore greitt om livet var....

Eller eg har starta på litt maling. Trappetrinna har fått berre det fyrste strøket med "dempet sort". Resten av trappa og veggen skal oppjusterast frå "Magnolia" og "Claro" til "Chi". Skoreolen var før "Claro" I dag mala eg den "Chi" inni og "Dempet sort" utanpå. Det likte eg veldig godt.... .og sakna du "før" bildet so var det so stygt at eg orka ikkje ta det med... :D

5 kommentarer:

  1. Så lekkert;) Vår trapp er helt grusom..men den blir neppe skiftet med det første-så kanskje maling er svaret? Og ting er sjelden sort/hvitt i virkeligheten nei;) Lykke til med resten av malingen;)

    SvarSlett
  2. Steik så kul trappa blei ;-)
    Fin søndag!

    SvarSlett
  3. Det likte eg veldig godt! Me har også måla med Chi i gongen, og på badet, herlig kvit og rein! Og så likar eg så godt å vera her inne hjå deg, du har slik fin humor og tar dei nydligaste bilder :)

    Klem Eli

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.