torsdag 3. mars 2011

Kjøkkenet

Denne månaden har NIB kjøkkenet som hovedtema i utfordinga. Eg har ved fleire anledninga vist fram det eg føler eg kan vise av kjøkkenet vårt og ser ingen grunn til å finne opp kruttet på nytt, i allefall når det betyr oljing av benkeplater, grundig nedvask og oppvask, stålvask og kokvask.... Så i dag går eg til det velsigna arkivet.




Kjøkkenet vårt er eit Sivesind kjøkken, eit av dei aller siste dei produserte og sikkert og den største floppen, sidan dei la ned heile butikken akkurat i det siste skruen vart skrudd ì på vårt kjøkken. Grunnen til at me valde dette kjøkkent var at det hadde element som både mann og kone likte. Og då er det jo greit. Det er voldsomt praktisk og har til dags dato ikkje irritert meg på nokon måte.



Og vips so har eg baka både bollar og sjokoladekake, plukka blomar og ete frukost to gonger...


16 kommentarer:

  1. Wonderful pictures. I love your home. And now I´m hungry ;o)
    Hugs Tanja from Germany

    SvarSlett
  2. den sjokoladekaken altså!!
    flott Sivesindkjøkken... synd de måtte legge inn årene - for dette er kvalitet! Vi har også Sivesind her hjemme.
    Lykke til i utfordringen!
    Klem j.

    SvarSlett
  3. for et nydelig kjøkken.
    og den kaken...dååån!

    SvarSlett
  4. ...Flott kjøkken
    med mange viktige og herlige detaljer..
    Flott bidrag :)

    SvarSlett
  5. Flott kjøkken!
    Godt vi har arkiv ;-)

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder. Imponert over bildearkivet ditt!! : )
    Lys, motiv og utsnitt er så bra.
    Og kjøkkenet var jo selvsagt flott det også!! KLEM!

    SvarSlett
  7. Det var nydelige bilder!! av et kjempefint kjøkken! Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  8. Nydelege bilder av eit flott kjøken!
    Masse lykke til!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder fra kjøkkenet ditt! Herlige farger :)
    Lykke til i konkurransen!
    Kjersti

    SvarSlett
  10. Steike for å flott kake! Nydelig blogg du har og veldig bra bidrag til utfordringa, håper du vinner;)
    Blir fast følger hos deg;)

    klem

    SvarSlett
  11. Lekkert!!! Helt nydelig...og nå blei eg utruligt frista te å finna meg litt kaga:)

    SvarSlett
  12. Nydelige farger! den kaka frister noe verre:))) Lykke til!

    SvarSlett
  13. kjempe lekkert kjøkken, og nydelige detaljbilder, dyktig er du<3.
    Lykke til i utfordringen,
    Vennlig hilsen Nina

    SvarSlett
  14. Så flott kjøkken du har:)

    Ha en flott helg:)
    W

    SvarSlett
  15. Nyyyydelig kjøkken...og den kaken der skulle jeg gjerne hatt til "5-mila".
    Lykke til hos Nib!
    Klem fra Maliva

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.