søndag 19. september 2010

Modelloppdrag og lesestoff

I dag fekk Frk. ZikkZakk vere modell i illustrasjonsfoto for haust. Hausten med det kjølege lyset og småfrostige lufta. Snart skal eg fyre i ovnen og trekkje meg ein kopp te. Og ikkje lese i interiørblada som ikkje har kome i posten.



Nokre andre som også opplever at blader ein abonnerer på.. ligg og smekta seg i butikkhyllene vekesvis før de får dei i posten?



Eg trudde at meininga med abonnement var at ein skulle få blada samtidig som dei kom i butikkane...? Kan det vere posten her i Hakkadalen?



Uansett var det vanskeleg å halde seg når eg såg dei liggje på rekkje og rad i butikkane i bydn... men dumt å kjøpe same bladet to gonger.. so eg får klare meg med Kommunal Rapport i kveld...GUBBEVREMEGVEL!

5 kommentarer:

  1. Heisann, så flott blogg du har:-) Aldri vært innom her før, men har var det mye lekkert:-) Håper du får en fin kveld videre....
    Legger meg til som følger:-)
    klem Stinemor...

    SvarSlett
  2. Fine bilder :)
    Likte busken/treet ditt!

    Kjedelig når blada ikkje kjem.
    Samboeren min trur det er pga at me har bestillt gjennom bladkongen at våre er treige... :)

    Ha ein fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Hehehee, eg mistenkte deg vel ikke egentlig for dypdykk i vinflaskene på en søndagskveld, men man vet jo aldri ;) Er fæl til å tenke raskere enn jeg trykker jeg og, og da blir det gjerne litt behov for korrektur i ettertid ;)

    Kjedelig med bladene dine, det er nok grukkedalen din som har skylden, kanskje, jeg får mine en dag el to før butikken.

    God ny uke!

    SvarSlett
  4. ..jeg har hørt andre klage på det samme som deg.. så tror ikke problemet er at du bor i "huttiheiti" :o)
    Du får ringe og kjefte på rette vedkommende. Om ikke annet, så hjelper det på humøret!

    Klem i vei fra meg!

    SvarSlett
  5. Hei og hopp.
    Jepp har samme problemet her også. Så må jeg smugtitte i bladhyllen og noe av spenningen blir borte.
    Og at du synes at mine bilder er fine.....ja da blir jeg glad for makan til flotte bilder du tar. Og du har også så mye fint å ta bilde av. Gøy å være innom deg ja. Følger deg videre.

    Ha en toppers uke

    Klem
    Randi

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.