mandag 9. august 2010

Og so leve me lukkelege....


10 kommentarer:

  1. Kan eg verkeleg få Gratulere?
    Viss eg tolkar det rett det du skriv..
    Vi hadde 23års dag i går :-)

    Nydeleg smakebit du gjev oss :-)

    SvarSlett
  2. gratulerer! er du en nygift frue nå?? herlig lite glimt, håper vi får se enda mer!
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Nygift? I saafall: Gratulerer saa mye ♡

    Nydelige bilder du viser...


    klem Nina

    SvarSlett
  4. ..gratulerer skjønne du.....håper dagen ble vakker..og at mannen e gild....miamorklem

    SvarSlett
  5. Gratulera so mykje!!!! :)
    Hipp hipp hurra!!!!
    kjem på skalkefest med Miamor! ;)

    SvarSlett
  6. heisann da fant jeg inn til deg :-)
    Så mange koselige bilder du viser!!!
    Av kommentarene over må jeg vel få gratulere så mye jeg oxo :-)
    Her kommer jeg gjerne igjen!

    jeg jobber med å gjøre bloggen privat men prøver så lenge jeg kan å holde den åpen. Takk for at du ville skrive deg på listen.

    Jeg har fått en uønsket leser, det er virkelig ubehagelig, en copycat som stjeler "meg".

    SvarSlett
  7. Hjertelig til lykke med den store dagen! :-)

    SvarSlett
  8. Neimenn!!!! SÅÅÅÅÅ stas! Gratulerer så masse, masse, masse!

    Ønsker dere all mulig lykke og glede! Herlige bilder (få se mere da...!!!!!)

    Nyt dagene!

    SvarSlett
  9. Har jeg ramlet rett inn i splitter ny giftelykke her...? Da vil jeg gjerne gratulere med det også, selv om jeg bare hadde tenkt å skryte av de fantastiske bildene dine. For en hage! En må vel nesten bli lykkelig i slike omgivelser... ;)
    Til lykke med både ektemann og blomer!

    SvarSlett
  10. GRATULERER så mye!
    Håper dere hadde en flott og minnerik dag!
    Klem Turid:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.