tirsdag 15. desember 2015

Stjedneklårt


Fyrstegongen eg vart observant på desse bretta julestjedna
hadde eg vit te å kjøpa dei ferdigbretta
da trur eg va i forrige tusenår
men so vart da so inn med å gjera alt sjølv
og eg e ikkje dårlegare



i tillegg skal det liksom vere slik ZEN over det å brette julestjedne
elle laga anna jolapynt
da e som julefreden nesten kjem og set seg på deg
har eg fått inntrykk tå
..men ikkje her


eg set meg ned, 
fø eg har kjøpt strimlepakke på strimlepakke hjå dei grøne systrene
gjev på i energisk stil, kor vanskeleg kan det vel vera?
og kvelden vert til natt
og det vert dag, kanskje oppte fleire gonga
ikkje ei stjerne vart so ho skulle, alltid ei strimal feil
elle ein tagg so mangla
min reversible tankegang er totalt kortslutta


eg skal vere ærleg, eg får da ikkje te
da e langt frå julefred før jula e neste øve
og då tenkje eg alltid..
te neste år kan eg da, detta kjem eg te huska..
fø da burde eg trass alt gjere etter alle desse timane


..so kjem neste år
og historia gjentek seg
Men eg gjev ikkje opp
fø innerst inne
trur eg at
da fins julefred dar ein stad
og da kunne eg verkeleg trengje..

5 kommentarer:

  1. Så vakkert! Forstår at det er nokså trøblete ja!
    Men du fekk det no til :-)

    klem

    SvarSlett
  2. Som altid utroligt lækre billeder. Virkelig en fornøjelse at se på. Hilsen Bente

    SvarSlett
  3. Jeg måtte ha veiledning på film. Jeg så på mange, men synes denne er best: http://bestemorshage.blogspot.no/2014/11/juleverksted-og-stjerner.html
    Jeg måtte stoppe filmen flere ganger til å begynne med. Merkelig nok gikk det uten film etterhvert.

    SvarSlett
  4. Så fine de er...! Og for et tålmodighetsarbeid!

    Mvh HildeSu

    SvarSlett
  5. Hehehe...det gikk da bra til slutt for stjernene ble fine! Bildene av fuglene som koser i forrige innlegg var kjempefine:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.