fredag 27. mars 2015

Strikkegalskap


sånn heilt plutseleg fann eg meg sjølv
strikkande
kontinuerleg


eg begynte med hue
då eg hadde passert ti og vel so da
mest etter mynster frå eiga håve (:)
begynte eg å kjeda meg


so skulle eg strikka meg grytelappa
strikka ein etter gamalt mønster
når ein strikka 4 omganga 
vart da i netto 2
altfø tidkrevande fø meg
so da vart med ein


so vart da kjola
te småjente
datra spurte kem dei va te
eg svara at de visste eg ikkje
- då får få deg ein onge te då
så kan få dei, meinte ho
eg forklarte at da fans ei øvre aldresgrensa fø slekt
då meinte ho eg kunne
adoptera


at me burde adoptera ei jenta
te kjolane eg strikka


skal ha da ungane
dei ser ikkje mykje te hindringane
dei ser berre muligheitene (høva)


sånn generelt sett trur eg at me kan læra noko av da
men kanskje ikkje nett i detta høve
skulle starta med veveing so eg hadde tenkt
då hadde eg berre trengt ein vegg....

3 kommentarer:

  1. Imponerende! Det er avslappende å ha et strikketøy å gripe til i ledige stunder :)

    SvarSlett
  2. Stilig!
    Og godt dei finn råd dei unge..

    klem

    SvarSlett
  3. Ja det är verkligen en skön avkoppling...fina bilder du visar!
    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram Titti

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.