onsdag 1. februar 2012

The X-Files...

Eller var det X-Faktor? Moseplassen har ein spanande konkurranse på gong. Blomeverda sitt svar på x-faktor.
I fyrste runde skal dei rosa blomane få prøva seg. Og det kjem til å verte eit hardt heat. For meg er det nesten umogeleg å velje...

   
   
   

Her ser de asters, hurdalsrosa, hjerteblomst, blomsterkorg (rosa), the fairy, rosa peonvalmue x2, tulipan angelique, revebjødla, mary rose, tusenfryd og gerbera.

Å velgje ein favoritt er utruleg vanskeleg, men eg går for den kjekkaste tå dei. Rosa peonvalmue fekk eg fyrste gongen av foreldra mine. Far min kom med eit brett stenglete plantar, nesten visna og uten evne til å halde seg sjølv på beina. Eg planta dei innimellom anna blomepryd i bedda utan å heilt vita kva dette var. Då dei sette knopp utpå sommaren såg eg at det var ein valmue, men at den var so vakker det ana eg ikkje.

Då seinsommaren kom stod dei og lyste opp i alle mine bedd.... og eg var forelska. Dette er fleire år sidan no, og sidan desse er ettårige plantar, samlar eg frø kvar haust og sår dei på nytt kvar vår.

 

Ta dykk ein tur inn til Moseplassen og sjå på alle dei flotte kandidatane

11 kommentarer:

  1. Åååå... Denne var vakker! Tar du imot bestilling på frø?
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  2. oooo!
    Så må jeg vel se å få sådd de peonvalmuefrøa jeg kjøpe for to år siden...
    I år blir det masse bare bed, og i de skal jeg ha endel sommerblomster, bla peoner. Kanskje noen ekstra faktisk, for dette var inspirerende :D

    SvarSlett
  3. Nydelig fyllt peonvalmue! Skjønner godt at du valgte denne!
    Ønsker deg lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  4. Nydelig, peonvalmer er virkelig flotte. De lyser virkelig opp i hagen.
    Lykke til i konkurransen :-)

    SvarSlett
  5. Virkelig flotte! Jeg ble litt lurt, før jeg leste teksten. Tenkte at dette var da usedvanlig vevre pionstilker... Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  6. Åååååhh...dine bilder fikk meg til å lengte noe helt vannvittig til sommer. Fiiine.

    SvarSlett
  7. Sikle sikle...de var fine:) Lykke til i konkurransen!!

    SvarSlett
  8. Wow, det var mange flotte rosa bilder. Skjønner veldig godt at det er vanskelig å velge!
    Ønsker deg lykke til i konkurransen.

    SvarSlett
  9. Masse vakre bilder, syns du valgte en flott kandidat.
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  10. ahhh.. vakker kandidat!!! skjønner godt du hadde et dilemma å velge her !

    ønsker deg en fin kveld .. klæm : )

    SvarSlett
  11. Så nydelig! Forkultiverer du, eller sår du rett i beddet? Har litt dårlig erfaring med å så valmuer rett i beddet.... skjer liksom bare ingenting....

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.