søndag 23. januar 2011

Second time's the charm...

eller third time lucky som det eigentleg heiter. Men denne gongen trengte eg berre to forsøk før sukessen var eit faktum.


Sist gong eg kjøpte inn fiken rotna dei bort på kjølen og skuffelsen var stor. Då eg blogga denne triste historia, var det mangen som greip ordet og tala fikenen si sak. Sopass påståelege var dei at eg forstod eg hadde dumma meg rett ut. Så nye fiken vart kjøpt inn og no skulle dei få snadderfylgje på vegen i magen.

Når eg skal prøve ut nye saker likar eg å ha truverdige forsøkspersonar innan rekkevidde, og i dag hadde eg ei kjekk veninna som testkanin, så det var berre å kasta seg utpå. Oppskrifta var enkel og resultatet upåklageleg!


.....man tager ein fiken og deler den delvis i 4. Pass på at "botnen" heng saman. Legg fyrst i ein liten klatt smør, så ei teskjei honning, før du til slutt rislar over ein liten neve med grovhakka hasselnet. Sett i ovenen ca. 15 minutter på 180 grader. Server med litt vaniljeis...
Og tru meg, me hadde eit lite bel i sjølvaste paradiset der me nytte kvar vår fiken.....

Ein supergod og superenkel dessert (som sjølv mor kan ;) til både kvardag og fest!

9 kommentarer:

  1. Oj, det hørtes godt ut! Det SER iallefall veldig godt ut! ;)
    Ny, spennende godsak som må prøves ut. (Lekre bilder..)
    Ha en flott uke! :)

    SvarSlett
  2. Dette virket enkelt å lage, så lekkert ut og var en stor inspirasjon for dessert til neste selskap. Takk!

    SvarSlett
  3. Det var bra at du prøvde igjen:) knallgodt!
    Helt nyyydelige bilder hos deg!
    K

    SvarSlett
  4. ´Delicious´ pictures!! Yummie!! :)

    SvarSlett
  5. Dette så jammen godt ut! Og den frosta skåla fikk jeg også lyst på:) Ser mer eksklusiv ut enn den kalre og de farga:)

    SvarSlett
  6. Det såg veldig godt ut...hmmmmmmmm

    SvarSlett
  7. Det hørtes fantastisk godt ut. Dette skal jeg jammen prøve. gøy med nye og litt eksotiske dessert-/snacksalternativer.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.