søndag 31. mars 2019

Hagen på Helland

No var det lenge sidan sist. 
Strengt tatt har eg tenkt at det kanskje er på tide å avvikle heile bloggen. Les folk slike kvardagsbloggar framleis?
Då eg logga inn i dag var lista med varslar frå Google lang som eit ildt år. Meldingane gjekk i korte trekk ut på at alt som eingong har vore, er no borte, og ingenting nytt er komen i staden. Litt som å verte gamal eigentleg...


Men eg har lyst å bruke bloggen min til eit lite (ganske heise stort faktisk) prosjekt eg har på gong, eg har lyst å blogge om hageprosjektet mitt som eg starta for nokre veker sidan ( kanskje heller 30 år ;) Prosjektet har eg kalla Hagen på Helland og skal vise progresjonen på hagen her hjå meg etterkvart som eg lærer nye ting og gjer nye feil.

Framleis ligg snjoen her, men eg har nettopp rydda i drivhuset og sådd mine fyrste frø for året.
Så i dag får de før og etter bilder frå drivhuset. Etterbildet er over her. Lite som spirer enno så eg trøystar meg med tulipaner. 



I vinter var drivhuset lager for fuglemat og anna rask så da trengtes opprydning og ein omgang med grønnsåpe. I år har eg sådd mykje til kjøkkenhagen, men sidan det er eit nytt område for meg så vert det ganske spanande om eg klarer å få hauste noko i det heile.



Kan ikkje lova noko heise flott, men kjekt om du vil fylgja med på hageprosjektet mitt. Ynskjer alle fine lesarar ein herleg sundagskveld.




6 kommentarer:

  1. Jeg tror at det kun er Google+ som legges ned.

    Å starte en hage er gøy. Lykke til, jeg skal følge med.

    SvarSlett
  2. Herlige vårtegn! Jeg er ikke så flink å så og forberede sommeren enda, men håper på vår!
    Nå er jeg tilbake på bloggen etter flere måneders pause. Jeg har vært opptatt med å skrive slektsbok, og blogger om det nå :)

    SvarSlett
  3. Dette kommer jeg også til å følge med på. Du tar så fine bilder!
    Startet selv en kjøkkenhage i fjor, som vår århundrets tørkesommer på disse kanter. Hadde stor glede av å høste egenprodusert grønnkål til over jul. Det ga meg en dyp og inderlig glede, og lærte meg masse om alt grønnkål kan brukes til. Grønnkål anbefales!
    Lykke til med prosjektet ditt. Gleder meg til å følge med!

    SvarSlett
  4. Ikke slutt med bloggen. Er en inspirasjon for meg som gjerne ønsker å ta like fine bilder som deg.
    Gleder meg til å følge med på hva som kommer fra deg
    Også vet jeg jo at du har fått nytt kamera, så gleder meg til å se bilder fra deg.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Hei på fine deg:)
    nei legg ikkje ned bloggen
    det hadde vert trist
    jeg føller med deg
    og gleder meg til å se:)
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Håper du fortsetter! Flotte bilder.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.