søndag 25. januar 2015

Ting som tek grusomt lang tid

 

Det er ikkje sikkert alle tenkjer øve
kor mykje arbeid som ligg bak eit enkelt blogginnlegg
Som dette til dømes
Detta strikkateppet dukka fyrst opp på bloggen min i 2009
etter det har det vore ein liten gjengangar
her, herher og her

Sanninga er at dette blogginnlegget her
har vore under utarbeiding sidan 2007 eller noko slikt..



Eg har strikka meg gjennom minst to strikkatrendbølgjer
men då eg no las at da nesta nya va veving
innsåg eg at da va da på tide å fella av
og da har eg gjort

 

likavel har da no seg slik
at trenda har ein tendens te å komma tilbake
so no har eg lagt opp te eit nytt teppe
i endå tynnare gadn og spinklare pinna
so om eit tiår eller to
er eg klar med eit nytt
strikkablogginnlegg


da e berre å leggja seg te
som fylgjar
men hald for all del ikkje pusten
i spaning...

7 kommentarer:

  1. Du er flink!
    Du vart no i det minste ferdige..
    Ikkje alle som vert det ;-)

    Nydelege bilete!
    Og gledar meg til neste strikke innlegg.

    Ha flott veke!
    Desn siste i januar 2015 :-)

    SvarSlett
  2. Jeg som strikker babyteppe på store pinner - likevel ser jeg ikke enden. Så jeg er imponert over at du starter på et nytt.

    SvarSlett
  3. det var jo nydelig!! så flink du er, det så ut som et veldig innvikla mønster... jeg har ei julepute som jeg strikka i 2012, begynte å feste tråder i 2013, 2014 la den aldeles rolig, så kansje til jula i år?? ;)

    Ha en finfin uke :)

    SvarSlett
  4. Koselig skrevet ;) Teppet er jo helt nydelig og jeg skjønner at du har brukt lang til på dette blogginnlegget ;) ;)
    Da ses vi om noen år med nytt teppeinnlegg ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Teppet var nydelig og lykke til med neste!

    SvarSlett
  6. Hihihi...så morsomt du skriver - godt å ha litt selvironi.
    Men det teppet der ser bare helt nydelig ut,godt du ble ferdig med det for det er rett og slett for fint til å ligge uferdig!
    Og når man først blir ferdig med slike uendelige prosjekt,så er det faktisk ekstra deilig,og verdt alt slitet!!!
    Og jammen er du tøff som går på et nytt teppe også da!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  7. Å herlighet - FOR et nydelig teppe! Må være utrolig stas å vite at du har strikket det selv :-)
    Lykke til med nytt prosjekt! Imponoksånert!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.