torsdag 10. april 2014

Sweet tooth sweet life



Ja så vart den endeleg ferdig og sola skein ett bel
Eg fekk ca 2 dl av 10 liter sevje
og det er veldig mykje
eg fuska og tilsette både litt sukker og vaniljestang for å få ein mjukare smak
Kokar du den inn til rein bjørkesirapp får du vel 1l på ca 90 liter sevje
Då eg tilset sukker har min sirapp lettare for å krystalisere seg og tåler kanskje ikkje like lang lagring som "the real thing", men spør du meg beheld sirappen min likavel den syrlege skogssmaken samstundes som den er lysare og mildare i lukt og smak.
Absolutt herleg, spør du meg :D


6 kommentarer:

  1. Herlige vår bilder.
    Litt av et prosjekt du har hatt. Imponerende!

    Ha en finfin dag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D Ynskjer deg ei herleg palmehelg!

      Slett
  2. For nokre lekre bilete ! Det hadde vore fantastisk å smakt...og korleis får du til å laga makroner då...er ikkje da vanskeleg....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      på http://1001makron.com/ finn du alt du treng vite. Eg brukte grunnoppskirfta herifrå og den funka veldig godt.

      Ha ei framifrå helg!

      Slett
  3. Så gøy å få se resultatet av bjørkesirup-kokingen. Tar litt tid det å redusere så mange liter væske.
    Dette er ekte naturvare av første klasse. Så flott at noen tar vare på tradisjonene.
    Lekker farge sirupen har fått.
    Hilsen fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er veldig kjekt å drive med slikt, sjølvsagt vert det ofte med ein twist :D
      Takk for alle fine kommentarar!

      Ynskjer deg ei herleg helg!

      Slett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.