lørdag 21. desember 2013

Tradisjonen tru

Som de ser er treet allereie kome på plass hjå oss
da e ulike grunna te da
vanlegvis pyntar me treet vetlajolafta
tradisjonen tru
Jola er kanskje den mest tradisjonsbundne høgtida me har
og mange pyntar nett slik
dei pynta det då dei vaks opp
dei finaste kulene
er dei kulene
mor pynta med
det finaste treet er det treet
som liknar mest på barndommens juletre

Eg har det ikkje slik no
eg likar å variere
men da gjeld kanskje å ta da litt med ro
so ungana mine kan minnast jola si
slik eg minnast jola mi
eg hugsar granlukta
og kulene
og glasfuglane
og lysa..
Då va da jol då!

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder.
    Tradisjon er viktig i julen, noen nye sprell har kommet til, men stort sett er den ganske lik som da jeg var barn :)

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Du tar så flotte bilder! Ønsker deg en riktig god jul! Hilsen Lene

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.