tirsdag 16. april 2013

Kvantitet


Té og med ein garva bloggar kan turka ut ein gong i blandt. Da løgna for meg denne gongen, é at uttrukinga fall parallelt med store nedbørsmengder her på Vestlandet (!). 
Eg har te tider lese bloggara skrive om denne utturkinga og alle som ein har konkludert med at dei set kvalitet framfør kvantitet og vel å blogga sjeldnare og betre.
Når eg les slikt vert eg av og te litt fornerma slik litt inni meg, kva meinar dei med det? 
Sånn i motsetning til kven? 
Slik underforstått at da fins mange dar ute som ikkje gjer da, som ikkje vil ha kvalitet i sine innlegg?
At liksom nåken ris opp om morgonen og tenkjer, kva kan eg leggje ut i dag? 
Kva skal eg skriva? 
Og når dei ikkje kjem på nåke vetig...so legg dei kanskje berre ut eit bilde og to...
og når dei ikkje har nye bilder so fell dei så djupt at dei til og med legg ut gamle bilder?
da e nok da dei tenkje...
Som at nåken verkeleg skulle kunne gjere det?
LIKSOM! 

10 kommentarer:

  1. Hihi du skriver så bra,digger bloggen din:)eg legger ut innlegg når eg får ein ide og et innfall om noko eg må visa og trur ikkje kvaliteten eller kvantiteten er dårlig om noken legger ut kvar dag:)men alltid greit med ein unnskyldning for sjeldne innlegg:)
    Ønsker deg ein flott kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ha ha :) Herlig skrevet, og veldig fint bilde da. Nytt for nye lesere vet du ;)

    SvarSlett
  3. Ha ha! :) slike bilder kan me tole å sjå om at og om at! :)

    SvarSlett
  4. Du er god :-)
    Herleg bilete!!
    Og herleg skreve!!

    Nattaklem

    SvarSlett
  5. Hva er god kvalitet på en blogg? Jeg spør bloggere og blogglesere. Det hadde vært spennende å høre. Selv tror jeg man ville få utrolig mange forskjellige svar...

    SvarSlett
  6. Herlig bilde...som alle andre. Har man lyst på vår....da ser man på dine bilder. Kan se de både en-to og tre ganger jeg. ;) Ha en fin dag.
    Marte

    SvarSlett
  7. FANNTASTISK BILDE
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Sånn skal det sies. Du er god. Jeg ser gjerne dine bilder mer enn en gang. D

    SvarSlett
  9. Nå fikk du meg til å smile - du skriver jo knallbra :) og ja, hva menes egentlig når man sier sånn som det der....det vet jeg ikke helt egentlig. Jeg blogger nokså sjeldent uansett jeg, uavhengig av kvalitet. Syns forøvrig bloggen din er nydelig - og dette bildet var fantastisk lekkert. Takk for alt du deler - godt tørken er over...(?)..Ønsker deg en flott uke videre. klem klem

    SvarSlett
  10. Du fikser både kvalitet og kvantitet på en vakker måte! Takk for at du deler.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.