mandag 2. juli 2012

..lately...

    
   
   

7 kommentarer:

  1. ♥-leg takk for at du deler bitar av din kvardag!
    klem

    SvarSlett
  2. et glimt av sommer som ikkje ser likedan ut her hos mæ ; )
    nydelige bilda !!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder. Skikkelig sommeridyll!!
    Sommeren her hos oss har ikke vert helt topp enda, vi mangler litt sol og varme. Vi koser oss masse likevel og utnytter de sol glimtene vi har.
    Ha en fin uke og klem

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder- den pusen var superskjønn;) Det er en god grunn til at jeg ikke viser mer sofa- kaos i området rundt...vi får se når lampen kommer opp på veggen- om jeg våger å vise mer. Den er ganske stor- litt uvant til å begynne med- men hvis du er fornøyd med sjeselongen så er det bare å sette igang..den er jo lav- og det er jo fint- men kanskje ikke så velegnet til kaffeslaberas- vi har jo en sittegruppe fra før- så det er greit for min del;) Er mest spent på det hvite trekket;)

    SvarSlett
  5. Vakre bilder som alltid! Ordentlig hyggelig og forfriskende å se slike bilder. Hvordan gikk det med katten? klem!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.